نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 24 بهمن 1401
ساعت 09:00

Tears of the Kingdom پرحجم ترین بازی تاریخ سوییچ خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2023 در صنعت گیم، بدون شک بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom است که با توجه به گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که بدون مشکل یا تاخیر، در موعد اعلام شده در ماه می منتشر می‌شود. این بازی که اخیرا در رویداد دایرکت تریلر تازه‌ای هم دریافت کرده بود، حالا اطلاعات مربوط به حجم آن نیز فاش شده است.

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا از بازی در صفحه رسمی آن در Switch eShop منتشر شده است، حالا معلوم می‌شود که حجمی معادل 18٫2 گیگابایت در روز عرضه خواهد داشت. در حالی که این میزان حجم ممکن است در برداشت اول و در مقایسه با عناوین مدرن کنسولی چندان هم زیاد نباشد، ولی با در نظر گرفتن استانداردهای پلتفرم نینتندو سوییچ این حجم واقعا بالایی هم محسوب می‌شود. در واقع این مقدار حجم، Tears of the Kingdom را تبدیل به پرحجم‌ترین بازی نینتندو سوییچ تا به امروز می‌کند و به این ترتیب از حجم 14٫4 گیگابایتی نسخه قبلی یعنی Breath of the Wild هم پیشی می‌گیرد.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در روز 12 می (22 اردیبهشت 1402) برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. این بازی همچنین اولین عنوان فرست پارتی نینتندو است که با قیمت استاندارد 70 دلار عرضه خواهد شد. در این رابطه البته نینتندو تاکید کرده که این اتفاق قرار نیست لزوما در همه بازی‌های بعدی تکرار شود و تصمیم درباره چنین برچسب قیمتی بازی به بازی متفاوت خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.