نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 10 اسفند 1401
ساعت 11:00

اکسپنشن Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring معرفی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فرام‌سافتور و باندای نامکو، سرانجام بسته الحاقی بازی Elden Ring را معرفی کردند. بسته Shadow of the Erdtree که در واقع یک اکسپنشن کامل محسوب می‌شود، با توجه به توضیحات سازنده و ناشر این عنوان قرار است یک ماجراجویی جدید در The Lands Between باشد. از این محتوا البته جز تصویر مفهومی که در کاور خبر نیز دیده می‌شود، نمایش دیگری به اشتراک گذاشته نشده و همچنین تاریخ عرضه‌ای نیز برای آن اعلام نشده است.

با توجه به تصویر منتشر شده در حساب رسمی توییتری بازی، به نظر این ماجراجویی تازه توسط یک شخصیت جدید دنبال می‌شود که ظاهرا سوار بر Spectral Steed نیز هست. همچنین در فاصله‌ای بسیار دورتر درختی بسیار بزرگ (احتمالا Erdtree) و پر پیچ‌وخم هم دیده می‌شود که تاریک‌تر و سر به آسمان است. تا پیش از این اعلام رسمی، البته گمانه‌زنی‌های زیادی از احتمال عرضه اکسپنشن برای این بازی وجود داشت و با توجه به اطلاعاتی که دیتاماینرها به اشتراک گذاشته بودند، ظاهرا 30 پرچم جدید (احتمالا برای باس‌فایت‌ها) و همچنین پشتیبانی از ray tracing در این بسته ذکر شده بود. در هر صورت حالا و با توجه به تایید رسمی، باید منتظر خبرها و اطلاعات تکمیلی از سمت سازندگان نیز باشیم.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. این بازی یکی از موفق‌ترین عناوین چند سال اخیر صنعت‌گیم و همچنین تاریخ فرام‌سافتور نیز هست و ضمن کسب جوایز متعدد در رویدادهای جهانی، اخیرا فاش شده بود که بیش از 20 میلیون نسخه نیز فروش داشته است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.