نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 اسفند 1401
ساعت 11:00

دمو Resident Evil 4 Remake دارای یک درجه سختی مخفی و دشوار است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام که عرضه نزدیک بازی Resident Evil 4 را در تقویم خود دارد، در جریان رویداد Capcom Spotlight Showcase اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان دمو قابل بازی این عنوان را از پلتفرم‌های مختلف دانلود و بخش ابتدایی بازی را تجربه کنند. نکته جالب درباره دمو این است که برخلاف دموهای منتشر شده شرکت در سال‌های اخیر، فاقد محدودیت زمانی است و به این ترتیب امکان تجربه نامحدود بخش ابتدایی بازی تا نقطه پایان مبارزه اول با گانادوها در دهکده داده شده است.

براساس یک گزارش، این دمو ظاهرا دارای یک درجه سختی مخفی هم هست و به این ترتیب بازیکنانی که یک بار این بخش را با موفقیت تکمیل کنند، حالت جدید Mad Chainsaw Mode آزاد خواهد شد که مطابق انتظار یک حالت بسیار دشوار محسوب می‌شود. نکته مهم درباره این حالت این است که در صورت تکمیل بازی یا عدم تکمیل آن، این حالت از دسترس خارج می‌شود و به این ترتیب باید یک بار دیگر دمو را در حالت عادی تکمیل کرد تا مجددا و به همین شکل برای مرتبه‌های بعد آزاد شود. همچنین در Mad Chainsaw Mode، مشخص شده که این درجه سختی منحصرا در این دمو وجود دارد و در بازی نهایی نیست.

در ارتباط با این حالت، البته گزارش‌های دیگری نیز هست و به نظر می‌رسد شرط یک بار تکمیل به تنهایی ملاک آزاد شدن آن نیست و برخی از آزاد شدن تصادفی آن نیز خبر داده‌اند. در هر صورت، پس از باز شدن این حالت و تجربه آن، بازیکن با دشمنان قوی‌تر و همچنین تغییر محل برخی آیتم‌ها بازی را دنبال می‌کند. این حالت همچنین فاقد checkpoint است و شخصیت Dr. Salvador یا مرد اره‌برقی نیز حالا آتش او را در بر گرفته است.

بازی Resident Evil 4 remake در روز 24 مارس (4 فروردین 1402) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه می‌شود و شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.