نویسنده: Mr.Berserk سه شنبه، 26 آبان 1394
ساعت 14:17

نگاهی به Ikenie to Yuki no Setsuna

3 از 5

این بازی که قبلا به نام Setsuna of Sacrifice and Snow    هم شناخته میشه عنوان انحصاری کنسول های PS4,PS Vita  هست و توسط استودیوی  Tokyo RPG Factory ساخته  شده و تازیخ عرضه اون در ژاپن اوایل 2016 هست عرضه جهانی بازی سال 2016 اعلام شده . سبک بازی نقش آفرینی بوده و داستان بازی از این قرار هست :

در محل وقوع داستان هر 10 سال یکبار مراسم قربانی کردن انجام میشه تا هیولا ها به اون منطقه حمله نکنند یک سال هیولا ها هوس میکنن زودتر از موعد مراسم حمله کنند ملت هم به این نتیجه میرسن که مراسم رو زودتر برگزار کنند.Setsuna دختر 18 ساله که قدرتهای جادویی داره کاندیدای قربانی شدن هست قهرمان بازی بادیگارد setsuna  هست که اون رو در سفری که برای قربانی شدن انجام میده محافظت میکنه . بهرحال نقشه بازی شامل شهرها و سیاهچاله ها هست که در قسمت شهری هیچ جنگی اتفاق نمیافته و برای پیدا کردن آیتم ها و داستان پردازی هست .  جنگ ها هم که معلومه تو سیاهچال ها اتفاق میافته.

Ikenie to Yuki no Setsuna  قرار هست که بنوعی یک تقلید از بازی ها ی سال 1990 مثل  Final Fantasy ,Dragon Quest و  Chrono Trigger باشه. این بازی توسط Square Enix منتشر خواهد شد.

اطلاعاتی که تا اینجا از داستان بازی منتشر شده یکم پارادوکس داره و تا نزدیک شدن زمان عرضه بازی فکر کنم یکمی داستان بهتر مشخص بشه .

setsuna 1setsuna 2setsuna 3setsuna 4

   

 

Mr.Berserk | اخبار | 17/11/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.