نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 12 آذر 1394
ساعت 21:30

MGS V بدون خالقش جایزه ی اول Playstation Awards را از آن خود کرد

4 از 5

نبود کوجیما در مراسم Playstation Awards امسال تاییدی بر جدائی این نابغه ی دنیای بازی از کونامی بود . Playstation Awards با تمرکز بر ژاپن و آسیا بهترین بازی این قاره ی کهن و مهد بازی های رایانه ای یعنی ژاپن را در بخش های مختلف معرفی مینماید و در قالب حرکتی نمادین جوایز ( Trophy ) های پلاتینیوم ، طلا ، نقره و برنز را به بازی های مختلف اهدا میکند . همانطور که انتظار می رفت Metal Gear Solid V توانست در این مراسم جایزه ی پلاتینیوم را از آن خود کند اما Hideo Kojima ، خالق این بازی در مراسم حاضر نبود تا جایزه اش را دریافت کند و بجای او مدیر ارشد کونامی Emiko Yoneda و Jiro Oishi رئیس بخش روابط عمومی شرکت برای دریافت جایزه بروی صحنه آمدند.

Playstation-award-p1

Playstation-award-p2

در حالی که باقی جوایز به کارگردان ، تهیه کننده یا رئیس استودیوی سازنده ی بازی تحویل داده میشد ، نبود مردی که سالها از عمرش را صرف ساخت عنوانی فوق العاده کرده بود برای دریافت جایزه اش صحنه ای تاثر انگیز را به وجود آورد . شایعاتی در این باره وجود دارد که قرار داد کوجیما این ماه با کونامی خاتمه خواهد یافت و بعد از آن کوجیما قرار است عنوان جدیدی را معرفی کند . شایعه ای که همه امیدوار هستیم به حقیقت بپیوندد .

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    امیدوار بودم درگیری بین کونامی و کوجیما موضوع کوچکی بوده باشه که رسانه ها اون رو بزرگ کردن اما متاسفانه مثل اینکه اختلاف ها خیلی زیاده :im

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.