نویسنده: Kasra Derakhshan دوشنبه، 16 آذر 1394
ساعت 20:15

The Divison نزدیک است ...

4 از 5

یوبی سافت طی یک خبر ناخوشایند اعلام کرد که نسخه بتا The Division ، که قرار بود همین ماه برای XboxOne منتشر شود ، تا اوایل 2016 به تاخیر افتاد و در  آن تاریخ برای Ps4 و کامپیوتر نیز در دسترس خواهد بود .

البته افرادی که بازی را PreOrder کرده بودند  ، اولین کسانی خواهند بود که نسخه Closed Alpha بازی را در روز 18 آذر ماه ، یعنی چهارشنبه همین هفته تجربه می کنند . این  اولین باری است که نسخه ای از این عنوان ، خارج از درب های یوبی سافت تجربه می شود .

یوبی سافت در این خصوص گفته : " این بدان معنا است ، از لحظه ای که شما و بازیکنان دیگر  وارد بازی شوید ، بازخوردهای ارزشمند خود را پیرامون کیفیت عملکرد دنیای بازی ، زیر فشارها و تنش هایی که به دست ما و برای نمایش ها تعریف نشده اند ، به ما اعلام می کنید . "

کسانی که نسخه آلفا XboxOne بازی را  تجربه می کنند ، قبل از شروع  باید با امضای یک قرار داد غیر حضوری ، نسبت به عدم انتشار هرگونه عکس ، ویدیو و یا هرگونه اطلاعات دیگری در خارج از فروم هایی که مخصوص کاربران آلفا تهیه شده اند ، اعلام موافقت کنند .

حجم نسخه آلفا ، 23.2 گیگابایت خواهد بود.

تمام افرادی که بازی را PreOrder کرده باشند ، به نسخه Closed Beta که سال اینده برای هر سه پلتفرم منتشر می شود ، دسترسی خواهند داشت .

نسخه نهایی و کامل بازی نیز در روز سه شنبه ، 18 اسفند ماه منتشر خواهد شد .

 

Kasra Derakhshan | اخبار | 07/12/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.