نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 20 آذر 1394
ساعت 20:23

مطمئنا مایکروسافت در آینده کنسول بازی دیگری عرضه خواهد کرد !

4.5 از 5

رئیس بخش سرگرمی های مایکروسافت آقای Phil Spencer در گفتگوئی که امروز با وبسایت The Verge داشت ، رسما تایید کرد که بطور یقین مایکروسافت کنسول بازی دیگری در آینده عرضه خواهد نمود . البته به این موضوع که این آینده چقدر میتواند نزدیک باشد هیچ اشاره ای نشد . Spencer در پاسخ به این سوال که در دوره ای که تلویزیون ها هوشمند تر میشوند و تلفن های همراه پیشرفته تر در رابطه با آینده ی Xbox چه پیشبینی می کنید اینگونه پاسخ داد :
" من بطور قطع اعلام میکنم که ما کنسول دیگری نیز عرضه خواهیم کرد . بهترین مشتریان ما دارندگان Xbox هستند و من تلاش میکنم تا این گروه فوق العاده را تا حد امکان از طریق Xbox One و  چیز هائی که در آینده عرضه خواهیم نمود راضی نگه دارم . اسپنسر توضیح بیشتری در رابطه با پروژه های آینده ی تیم Xbox نداد اما اعلام کرد که :

"ما تلاش میکنیم میزان رضایت دارندگان Xbox از محصولاتمان را بیشتر کنیم و از طرفی با توسعه ی فعالیت هایمان مشتریان بیشتری را نیز به سمت خودمان جذب کنیم" Spencer ادامه داد :
" من عاشق بازی با کنسول هستم . معرفی Xbox به عنوان یک کنسول بازی در وهله ی اول ، هسته ی اصلی فعالیت های ما در مایکروسافت است و شکی نیست که Xbox One مهمترین محصول ما در زمینه ی سخت افزار های بازی به حساب می آید .این هسته ی مرکزی باعث شده است میلیون ها گیمر در دنیا از سایر سرویس های مایکروسافت از قبیل Skype ، Windows و همینطور تلفن های هوشمند استفاده کنند ."

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.