نویسنده: retired user شنبه، 28 آذر 1394
ساعت 18:09

مایکروسافت عملکرد Rise of the Tomb Raider را راضی کننده دانسته است

3 از 5

به گفته Adam Greenberg یکی از اعضای گروه بازاریابی مایکروسافت در گفتگوی اخیراش فروش Rise of the Tomb Raider را خوب دانسته است. 

این بازی در 10 نوامبر همزمان با یکی از پرطرفدارترین عناوین یعنی Fallout 4 منتشر شد و توانست در لیست 10 بازی پرفروش NPD قرار گیرد. 

Greenberg در مصاحبه اش با Dualshockers اظهار داشته که برخی از مصرف کنندگان ممکن است Rise of the Tomb Raider خریداری کرده و نخست به اجرای Fallout 4 بپردازند.

او می گوید:

" با اینکه بازی در یک زمان شلوغی منتشر شد اما توانست خوب عمل کند. بسیاری از مردم Fallout 4 و Tomb Raider را همزمان خریداری می کند اما دسته ای نخست Tomb Raider و سپس Fallout 4 و دسته ای دیگر نخست Fallout 4 و سپس Tomb Raiderرا تهیه می کنند. "

وی افزود :

" در کنار این بازی عناوین بزرگ دیگری همچون Halo 5, Star Wars Battlefront, Call of Duty BO 3 وجود داشته اما Rise of the Tomb Raider نیز می تواند در کنارشان فروش خوبش را ادامه دهد."

Greenberg درباره بازی بیان می کند:

" به نظر من این عنوان واقعا فوق العاده است. عنوانی باکیفیت بالا، بسیار سرگرم کننده، چالش برانگیز و برخی دیگر که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. Rise of the Tomb یکی از بهترین عناوینی بود که در XBOX ONE بازی کردم. این ها همگی نشان از عملکرد فوق العاده Crystal Dynamics بوده و ما هیجان زده ایم تا مشاهده کنیم در تعطیلات امسال یکی از بزرگترین بازیهای امسال ما چه میزان فروشی خواهد داشت."

اخیرا کارگردان Rise of the Tomb در مصاحبه اخیرش آن را افتخار استودیو دانسته و به شدت آن را ستایش نمود. Rise of the Tomb Raider قرار است اوایل 2016 برای PC و اواخر همان سال برای PS4 منتشر می شود.

retired user | اخبار | 19/12/2015
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.