نویسنده: FariD شنبه، 12 دی 1394
ساعت 08:11

اختصاص رده بندی Mature به بازی Tom Clancy's The Division از سوی ESRB

3 از 5

عنوان Tom Clancy's The Division از سوی شرکت ESRB (نهاد رده بندی نرم افزارهای سرگرمی) جزو بازی های گروه سنی بالغ (Mature) یا M قرار گرفت.
شرکت ESRB با ارائه توضیحاتی ما را قادر کرد دید بهتری از گیم پلی این بازی داشته باشیم. آن ها درباره دلیل اعطای رده بندی M به این بازی توضیح کاملی ارائه کردند. بیانیه ای که از سوی این شرکت صادر شده همچنین جزئیات بسیار مختصری از تصاویر و کات سین های این بازی را بر می شمرد که شامل «گروگان های دربند که زخمی شده یا گلوله ای به سرشان اصابت کرده است» می شود. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
«این بازی یک شوتر سوم شخص است که بازیکنان در آن نقش یکی از عاملان اصلی آژانس سری Division را بازی می کنند. این آژانس برای واکنش به فجایع عمده طراحی شده است. بازیکنان در این بازی طی کاوش در نواحی شهری، که متحمل یک رشته حملات  شده است، در قالب نبردهای تفنگی تاکتیکی واقع گرایانه به مبارزه با گروه ها و چریک های خیابانی می پردازند. کاراکترها اکثراً از مسلسل ها، شات گان ها، توپخانه ها، و نارنجک ها برای کشتن دشمنان استفاده می کنند. آتش بازی های واقع گرایانه، فریادهای ناشی از درد و صحنه های حاوی ترشحات قابل توجه خون، به صورت پررنگی در نبردهای بازی دیده می شود. در صحنه های متعددی، جنازه ها به تصویر کشیده شده اند؛ برخی از آن ها به صورت دست و پا بسته یا آویزان از نرده ها می باشند و بازیکنان باید در برخی از مراحل بازی به نجات گروگان ها اقدام کنند. کات سین ها گهگاه گروگان های دربندی را به تصویر می کشند که 
زخمی شده یا گلوله ای به سرشان اصابت کرده است.
عنوان 
Tom Clancy's The Division قرار است در تاریخ 18 اسفند (8 مارس) برای PS4 و Xbox One و کامپیوترهای خانگی عرضه شود.

FariD | اخبار | 02/01/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.