نویسنده: FariD چهارشنبه، 30 دی 1394
ساعت 09:12

هیدئو کوجیما و مارک کرنی در سفری مشترک

4 از 5

به نظر می رسد که خالق Metal Gear Solid یعنی هیدئو کوجیما و معمار ارشد PS4 یعنی مارک کرنی در سفری مشترک به سر می برند و به دنبال فناوری های جدید، احتمالاً برای استفاده در بازی های آتی، هستند. این موضوع توسط آقای کوجیما در حساب توییتر خود مطرح شده است: «به همراه مارک در سفری 10 روزه به دنبال جدیدترین فناوری هستیم. این مثل یک سفر دور دنیا خواهد بود!»

کرنی و کوجیما جزئیات بیشتری هم اعلام کردند و خبری را در حسابشان پست کردند مبنی بر این که این دو توسعه دهنده کهنه کار در حال بررسی فرآیند ضبط عملکرد (performance capture) مورد استفاده در The Order 1886 و The Last of Us بر روی فناوری فتوگرامتری و اسکن صورت هستند.

مارک کرنی: «هیدئو کوجیما در حال بررسی فرآیند performance capture مورد استفاده در The Order 1886 و The Last of Us است.»

مارک کرنی: «تنها به برخی دلایل، تعدادی اسکن صورت انجام دادیم. کوجیما با کوجیمای مجازی ملاقات کرد!»

هیدئو کوجیما: «از VASG دیدن کردیم. در جریان جدیدترین فناوری، از قبیل ضبط عملکرد و فتوگرامتری، که عمیقا به آن ها علاقه دارم قرار گرفتیم.»

اگر با عبارت ضبط عملکرد (performance capture) آشنایی ندارید، باید بگوییم که این یک فناوری نسبتاً جدید و تکامل یافته ضبط حرکت (motion capture) است. از این فناوری برای انتقال مستقیم رفتار انسان به یک مدل سه بعدی در بازی ها یا فیلم های انیمیشن استفاده می شود.

شما را نمی دانم، اما برای خودم این حرکت آن ها بسیار نویدبخش است؛ به خصوص وقتی که درباره بازی هایی فکر می کنیم که کوجیما با استودیوی تازه متولدشده خودش با نام Kojima Productions در حال کار بر روی آن ها است.

FariD | اخبار | 20/01/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.