نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 06 اسفند 1394
ساعت 17:47

عذرخواهی کمپانی ناتی داگ به علت اشتباه موجود در تریلر جدید Uncharted 4

5 از 5

کمپانی توسعه دهنده Naughty Dog عذرخواهی خود را بابت استفاده از طراحی محتوای بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در آخرین تریلر مربوط به  Uncharted 4 اعلام کرده است. توسعه دهنده بازی اظهار کرده که اشتباهی در فرآیند آزمون و بررسی صورت گرفته است.

کمپانی ناتی داگ اظهار داشت: «باتوجه به اشتیاق زیادی که برای عرضه تریلر داستان داشتیم مرتکب اشتباه تأسف باری شدیم و فن به کار رفته در تابلوی نقاشی موجود در تریلر را به طور کامل بررسی نکردیم. هم اکنون این تریلر را آپدیت کرده ایم. ما برای تمامی استعدادها و شیوه های هنری احترام بسیار زیادی قائل هستیم و کاملاً مسئولیت این موضوع را به عهده می گیریم.»

همچنین عذرخواهی خود را اینگونه بیان کرد: «ما صمیمانه از همه افراد در Ubisoft، گروه Assassin’s Creed، هنرمند اصلی، و طرفدارانمان عذرخواهی می کنیم.»

تریلر آپدیت شده هم اکنون عرضه شده است. و اصل موضوع را می توانید در زیر مطالعه کنید.

آقای Azaïzia Aymar مسئول محتوای فرنچایز Assassin’s Creed در شرکت Ubisoft اظهار داشته که این موضوع نشان می دهد تریلر جدید Uncharted 4 می توانسته دربردارنده ی طراحی محتوای بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag باشد.

نوشته های آقای Azaïzia Aymar در توییتر پس از مشاهده تریلر: «آه! تریلر جدید Uncharted 4 از یکی از فن های Assassin's Creed IV استفاده کرده است ... . هم اکنون یک سارق را شناسایی کردم!»

درواقع طراحی مذکور مربوط به تابلوی نقاشی می باشد که بر روی دیوار محل سکونت کاراکتر Nathan Drake نصب شده است. در این تابلو دزد دریایی که بیرون از کشتی ایستاده حذف شده است که می توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

م.حافظ | اخبار | 25/02/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت این خبر
    باید ببینیم این موضوع با یک عذرخواهی حل میشه یا مسایل دیگه ای هم به دنبال اون خواهند اومد

    ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.