نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 16 اسفند 1394
ساعت 12:09

نینتندو قصد دارد دنیای مجازی خود را به واقعیت مبدل کند

5 از 5

بعد از ایجاد تغییرات بسیار در ساختار مدیریتی Nintendo و اتخاذ سیاست های کلان جدید در این کمپانی حالا نینتندو خود را یک شرکت سرگرمی و نه تنها یک شرکت سرگرمیهای رایانه ای معرفی می کند . مدیران نینتدو بر این باور هستند که کاربران کم سن و سال که قرار است به عنوان مخاطبین این شرکت در آینده محصولات نینتندو را خریداری نمایند حالا کمتر از طریق محتوای مجازی و بیشتر از طریق محصولات فیزیکی که حتی میتواند مسواک های طرح ماریو و زلدا باشد با این کمپانی آشنا می شوند لذا سیاست های این شرکت به سمت سرمایه گذاری عظیمی در این زمینه شکل گرفته است .بر اساس همین سیاست گذاری نینتدو با بزرگترین کمپانی ساخت و طراحی پارک ها و محوطه های سرگرمی یعنی Universal Parks قرار دادی 351 میلیون دلاری امضا کرده است . مساحت تقریبی این پارک سرگرمی برابر با The Wizarding World of Harry Potter خواهد بود . هنوز در رابطه با اینکه برای این محل از چه بازی هائی الهام گرفته خواهد شد اطلاعاتی منتشر نشده است اما قلبا علاقه مند هستیم تا ماریو کارت نقش پر رنگی در این شهر بازی و سرگرمی داشته باشد .قرار است این پروژه در سال 2020 همزمان با میزبانی ژاپن از بازی های المپیک بازگشائی شود . در ادامه تصویر قصر مدرسه ی هاگوارتز در The Wizarding World of Harry Potter که در نزدیکی لوس انجلس کالیفرنیا قرار دارد را مشاهده مینمائید.

شبیه ساز دنیای هریپاتر و مدرسه ی هاگوارتز در واقعیت

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    آقا این خیلی هیجان انگیزه!!! :in-lo:
    من شخصا دوس دارم اون نامزد محترم جناب ماریو رو از نزدیک ببینم و بهش حالی کنم که دوران کودکیمون چه زحمتی برای رسیدن ماریو بهش متحمل شدیم. زحمتی که بعضی وقتا به سوختن آداپتور میکرو منجر می شد!!

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: farid
    آقا این خیلی هیجان انگیزه!!! :in-lo: من شخصا دوس دارم اون نامزد محترم جناب ماریو رو از نزدیک ببینم و بهش حالی کنم که دوران کودکیمون چه زحمتی برای رسیدن ماریو بهش متحمل شدیم. زحمتی که بعضی وقتا به سوختن آداپتور میکرو منجر می شد!!

    زحمتی که بعضی وقتا به سوختن آداپتور میکرو منجر می شد!!

    عالی بود این جمله برادر . حس نوستالژیک ما رو ترکوندی . ممنونم :vic:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.