نویسنده: danial سه شنبه، 07 ارديبهشت 1395
ساعت 18:27

خالق Gears of War : امیدوارم Microsoft خراب نکند

4.33 از 5

Gears of War 4 اولین عنوان شوتری است که در درون استودیو های Microsoft ساخته شده و خالق اصلی این سری یعنی Cliff Bleszinski در آن نقشی نداشته است. حال او اعلام کرده نگران است . امیدوار است که طراحان این شرکت بتوانند انتظارات طرفداران این سری را براورده کنند. او همچنین به صحبت درباره جدایی اش از این فرنچایز پرداخت و از آن مانند پایان یک رابطه عاشقانه یاد کرد. Microsoft  فرنچایز Gears of War را در اواخر سال 2014 از Epic Games خریداری کرد. تاریخ عرضه رسمی این بازی 20 مهر می باشد. حال باید دید که این عنوان تا چه حد انتظار طرفداران را براورده می کند.

danial | اخبار | 26/04/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 73
    تشکر: 37
    تشکرشده: 51

    من فکر می کنم ، که پرونده این فرنچایز باید در پایان همون قسمت سوم بسته می شد . به قول معروف : وقتی در اوج هستین ، کنار بکشین .
    حتی اون نسخه فرعی judgement هم مالی نبود اصلا . نباید ادامه اش می دادن . باید می ذاشتن ، همون خاطره شیرینی که ازش شکل گرفته ، بمونه .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    زمانیکه گفتند دیگه Cliff Bleszinski بر روی این عنوان کار نمی کنه من با خودم گفتم که دیگر کار این عنوان به پایان رسیده است اما با انتشار تریلر گیمپلی این عنوان فهمیدم که نسبت به قبل این عنوان چالش بر انگیز تر نیز شده است برای همینم نیاز به نگرانی ایشون نیست :7su

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.