نویسنده: رهام سه شنبه، 25 خرداد 1395
ساعت 10:26

با عنوان ترسناک Here They Lie آشنا شوید

5 از 5

همانطور که می دانید مطئننا دستگاه های واقعیت مجازی خانه بعدی عناوین ترسناک خواهند بود و به زودی شاهد عناوین ترسناک بیشتری برای این دستگاه ها خواهیم بود. در همین راستا در حال حاضر کمپانی Sony با چندین کمپانی معتبر و سرشناس برای توسعه عناوین بیشتر به خصوص عناوین ترسناک به طور انحصاری برای دستگاه واقعیت مجازی PS، همکاری خود را آغاز کرده است که در ادامه به عناوین ترسناک در دست توسعه برای دستگاه ذکر شده اشاره خواهیم کرد.

یکی از عناوین ترسناک در دست توسعه Resident Evil 7 می باشد که در طول کنفرانس E3 2016 کمپانی Sony به طور رسمی برای دستگاه واقعیت مجازی PS معرفی شد اما کمپانی Sony به معرفی یک عنوان ترسناک برای دستگاه واقعیت مجازی خود قانع نشد و در حین هیاهو و شادی شرکت کنندگان از یک عنوان ترسناک دیگر به نام Here They Lie رونمایی کرد که همه را مات و مهبوت و به صندلی هایشان میخکوب کرد.

Here They Lie یک بازی ترسناک می باشد که بازیباز را به جهان سورئال می برد که ساکنین آنجا را موجوداتی عجیب و غریب تشکیل می دهند. وحشتی غیر قابل تصور در هر گوشه ای از این جهان مخفی شده است و انتظار شما را می کشد، شاید شما آنرا نبینید اما زمانی که مغز شما را تسخیر کند متوجه حضور آن خواهید شد. 

Here They Lie به طور انحصاری برای PS4 در دست توسعه می باشد و قرار است تا در پاییز سال جاری برای PS4 و دستگاه واقعیت مجازی PS منتشر شود.

 

رهام | اخبار | 14/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.