نویسنده: FariD دوشنبه، 25 مرداد 1395
ساعت 12:33

ایجاد یک شبکه موسیقی مخصوص بازی ها

5 از 5

شبکه موسیقی Spotify یک کانال موسیقی جدید به نام Spotify Gaming را برای علاقمندان به موسیقی های بازی های رایانه ای ایجاد کرده است. این کانال جدید به عنوان راهی برای دسترسی به ترک های بازی های رایانه ای و استریم کردن آن ها به کار می رود. همچنین پلی لیست هایی وجود دارد که Spotify گوش کردن به آن ها حین انجام بازی را پیشنهاد می کند. برای دسترسی به این ترک ها باید یک حساب کاربری Spotify داشته باشید. با این وجود در صورت نداشتن حساب می توانید 30 ثانیه ابتدایی هر ترک را گوش کنید. برخی از این ترک ها شامل موسیقی هایی از بازی هایی چون Battlefield 4 و I Am Setsuna و Mega Man و حتی بازی احیرا منتشر شده No Man's Sky می شود.

به محض ورود به این کانال سه گزینه به شما پیشنهاد می شود: Community Playlists که شامل پلی لیست های دربردارنده ترک های مختلف بازی ها می شود، Original Soundtracks که ترک های مربوط به بازی ها را نمایش می دهد، و Spotify Curated که ترک بازی ها را در سبک های مختلف آماده کرده و در قالب پلی لیست های مختلف می توانید از آن ها لذت ببرید. هر یک از پلی لیست های داخل این شبکه یا از طریق هواداران و یا توسط خود Spotify سازماندهی شده اند. فهرست کامل بازی هایی که ترک های موسیقی های مربوط به آن ها در حال حاضر در این کانال موجود است به صورت زیر می باشد:

Battlefield 4
Battlefield Hardline
Call of Duty: Black Ops 3
Command & Conquer: Red Alert 3
Crysis 2
Dragon Age: Origins
Dragon Age 2
Furi
Halo: Combat Evolved
Halo 2
Halo 3
Halo 3: ODST
I Am Setsuna
Mass Effect 2
Mass Effect 3
Mega Man
No Man’s Sky
Sword & Sorcery
The Last of Us
Uncharted 4

FariD | اخبار | 15/08/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ایده بسیار جالبیه اما حیف که برای شنیدن آهنگ به صورت کامل باید جزو مشترکینش بشیم که کد اشتراکش هم متاسفانه قیمت بالایی داره :cold:

    ‏farid از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.