نویسنده: محمد فرزین شنبه، 30 مرداد 1395
ساعت 13:14

ویدیوی زیبای تازه منتشر شده از Forza Horizon 3

5 از 5

مایکروسافت ویدیویی از عنوان در دست ساخت خود Forza Horizon 3 در جریان GamesCom امسال منتشر کرده که شامل صحبت های سازندگان و همچنین صحنه هایی از گیم پلی این بازی است که باید اعتراف کنیم بسیار فوق العاده به نظر میرسد.
در این ویدیو Ralph Fulton از اعضای کمپانی Playground می گوید که ان ها یک تیم متشکل از چند متخصص به استرالیا فرستاده اند تا طی زمان طولانی چندین ماهه تصاویر با کیفیت بالا از اسمان آنجا ضبط کنند و این بدان معنی است که حتی اسمانی که در بازی مشاهده می کنید همان اسمان واقعی کشور استرالیاست که به طور دقیقی بر اساس ساعات مختلف روز به صورت دینامیک تغییر می کند.طبق گفته ی Fulton زمانی که بازی را در حالت HDR تجربه می کنید ابرها نیز فوق العاده طبیعی تر به نظر خواهند رسید.
Forza Horizon 3 بیش از 350 خودروی مختلف را در خود گنجانده که این عدد در تاریخ  این سری بی سابقه است.شما می توانید نام و تصویر این خودروها را در سایت رسمی این بازی مشاهده کنید.
Forza Horizon 3 ششم مهرماه برای PCو Xbox One به بازار عرضه خواهد شد.این عنوان قابلیت Microsoft Play Anywhere را نیز خواهد داشت یعنی اگر شما این بازی را برای PC خریداری کنید می توانید ان را به صورت رایگان بر روی Xbox One نیز تجربه کنید و بالعکس.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.