نویسنده: danial پنج شنبه، 18 شهریور 1395
ساعت 11:45

اطلاعات تکمیلی از کنسول جدید Sony

0 از 5

در این چند وقت گذشته اخبار زیادی درباره کنسول جدید شرکت Sony یعنی  PS4 Neo دردسترس قرار گرفته بود. همانطور که می دانید این کنسول که اکنون PS4 Pro نام دارد بهبود چشمگیری نسبت به مدل معمولی PS4 داشته و از مشخصات سخت افزاری قوی تری برخوردار است. البته  هیچ‌ جای نگرانی نیست زیرا بازی‌های این دو کنسول یکسان هستند ولی در PS4 Pro کیفیت اجرایی بالاتر بوده و شاهد اجرای بازی‌ها با رزولوشن 4K هستیم. حال در جریان رویداد اخیر کمپانی Sony، این شرکت رسما این کنسول را  معرفی کرد. از نظر توان پردازشی(GPU) این کنسول جدید تقریبا دو برابر مدل قبلی خود است.همچنین از دیگر ویژگی‌های این کنسول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت استریم 4K، اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1080pو نرخ فریم ریت ۶۰ بر ثانیه نیز اشاره کرد.

مشخصات PS4 Proحافظه داخلی این کنسول قدترتمند نیز 1TB خواهد بود. لازم به ذکر است که بر خلاف شایعات PS4 Pro فاقد درایو 4K Blu-ray می باشد. علاوه بر این در این مراسم  از قابلیت نمایشی 4k و HDR نیز رونمایی شد و بازی هایی همچون  Spider-Man،  For Honor و Deus Ex: Mankind Divided در نمایشگر 4K و بازی های  Days Gone ،  Uncharted 4: A Thief's End و Horizon: Zero Dawn با قابلیت HDR به نمایش درآمد که نمایانگر پیشرفت چشمگیر افکت های تصویری بود. گفتنی است که طراح ارشد این کنسول یعنی Mark Cerny نیز اعلام کرد PS4 Pro فقط برای دارندگان نمایشگر 4K و HDR نیست و سازندگان می توانند با بهره گیری از پتانسیل بالای این کنسول جدید تغییرات قابل توجهی از نظر بصری حتی به روی تلویزیون های استاندارد 1080p اعمال کنند. PlayStation 4 Pro در تاریخ 19 آبان ماه و با قیمت $399 عرضه خواهد شد.

تصاویر جدید از PS4 Pro

danial | اخبار | 08/09/2016
برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    سونی اگر یک کنسول دیگه معرفی کنه یک طبقه ی دیگه روی PS4 معمولی اضافه میکنه . الان PS4 Pro رو میشه نسخه ی دو طبقه ی PS4 اسلیم دونست :wacky:
    جدا از شوخی یکی از خبر های مهم در رویداد دیشب سونی اعلام اضافه شدن قابلیت HDR به کنسول های فعلی PS4 با آپدیت نرم افزاری ماه آینده است ویژگی که کاملا خرید کنسول های سری اسلیم رو برای افرادی که در حال حاضر PS4 دارن منتفی میکنه

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.