نویسنده: FariD پنج شنبه، 22 مهر 1395
ساعت 11:23

8 ساعت گیم پلی، بدون دیالوگ!

4.5 از 5

عنوان Little Nightmares از استودیوی Tarsier نخستین بار در مرداد امسال معرفی شد. چند روز بعد کمپانی Bandai Namco ناشر این بازی طی الحاقیه ای اعلام کرد که این بازی در یکی از روزهای بهار 1396 به مقصد PS4 و XB1 و PC ارسال خواهد شد. حال طی مصاحبه ای که نشریه OnlySP انجام داده است، جزئیات بیشتری از جمله مدت گیم پلی بازی مورد پوشش قرار گرفته است.

این جزئیات بیشتر از سوی آقای Dave Marvik طراح ارشد روایت داستان بازی اعلام شده است. وی قبلاً هم صحبت های مفصلی درباره این بازی انجام داده بود. آقای مارویک خاطرنشان کرد که این توسعه دهنده سوئدی یک رویکرد تفسیری را برای داستان سرایی این بازی اتخاذ کرده است و این که با وجود آن که این بازی سراسر حاوی یک روایت قطعی است، اما برای تفسیر هم تا حد زیادی باز است.

بخشی از این رویکرد تفسیری در داستان سرایی به بی دیالوگ بودن این بازی مربوط می شود. به گفته مارویک: «این کار برای آن انجام شده است که تضمین شود که داستان Little Nightmares در دنیا وجود دارد و صرفاً تشکیل شده از یک سری کات سین توضیحی نیست».

مارویک در ادامه صحبت های خود توضیح داد که این استودیو چگونه تاکید زیادی بر اکتشاف محیط بازی قرار داده است و به همین خاطر گفتن این که تمام کردن بازی دقیقاً چقدر زمان می طلبد دشوار است. با این حال وی افشا کرد که تخمین این استودیو برای کامل کردن داستان بازی چیزی بین 6 تا 8 ساعت است.

گفتنی است که بازی «کابوس های کوچک» قرار است صرفاً به صورت دیجیتالی و در بهار 1396 برای کنسول های نسل هشتم و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. هنوز قیمت قطعی این بازی اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 13/10/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.