نویسنده: FariD سه شنبه، 28 دی 1395
ساعت 07:41

Joy-Con فاقد قابلیت شارژ کنترلر سوییچ

5 از 5

یکی از خبرهای ناامیدکننده در بین کابوس اکسسوری های Nintendo Switch این است که باندل Joy-Con Grip با Joy-Con Charging Grip متفاوت است. تفاوت اصلی آن ها در اسمشان پیداست: Joy-Con Grip استانداری که به همراه Nintendo Switch عرضه می شود قابلیت شارژ کنترلرهای Joy-Con را ندارد.

این که این موضوع قرار است مشکل ساز باشد یا نه، به این بستگی دارد که می خواهید از کنسول خود به چه صورت استفاده نمایید. طبق توصیف محصول کنترلر Joy-Con، انتظار می رود که عمر باتری حدود 20 ساعت باشد (که به طور قابل تصوری، چهار برابر عمر باتری خود نینتندو سوییچ است). مضاف بر این، اگر بخواهید نینتندو سوییچ خود را برای بازی بر روی تلویزیون آماده کنید، به کنترلرهای شارژ شده نیاز خواهید داشت. لذا اگر فکر می کنید که قرار است 20 ساعت به صورت مداوم در مود docked یا tabletop بازی کنید بدون آن که زمانی را به شارژ کنترلر اختصاص دهید، احتمالا هزینه کردن برای Charging Grip برایتان مفید خواهد بود.

در این صورت اگر بخواهید کنترلرهای Joy-Con را حین بازی شارژ کنید، مجبورید 30 دلار دیگر برای اکسسوری اولیه هزینه کنید. گفتنی است نینتندو سوییچ و تمام اکسسوری های آن در تاریخ 13 اسفند منتشر خواهد شد.

FariD | اخبار | 17/01/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.