نویسنده: FariD شنبه، 09 بهمن 1395
ساعت 07:53

انتشار یک بازی جدید از توسعه دهنده Flappy Bird

5 از 5

کمپانی dotGEARS، توسعه دهنده بازی موبایلی محبوب Flappy Bird، به تازگی بازی موبایلی جدیدی به نام Ninja Spinki Challenges را منتشر کرده است.

بازیکنان در بازی Ninja Spinki Challenges با یک سری از بازی های کوچک (مینی گیم) از قبیل جاخالی دادن از گربه، پرتاب شوریکن، پر کردن توپ جنگی، و دیگر بازی ها مواجه می شوند. سطح دشواری هر یک از این مینی گیم ها از بین پنج سطح قابل انتخاب است. در صورت عدم موفقیت در یکی از چالش ها، می توانید پس از مشاهده یک تبلیغ دوباره برای موفقیت در آن چالش تلاش کنید. از آنجا که این بازی رایگان است، تبلیغاتی در آن وجود خواهد داشت.

در مورد شرکت dotGEARS باید گفت که این شرکت توسط آقای Dong Nguyen تاسیس شده است و در سال 2013 بازی ای را توسعه داد که در نهایت به پردانلودترین بازی در اپ استور تبدیل گردید. این بازی Flappy Bird نام داشت. عنوان Ninja Spinki Challenges هم همانطور که از نامش پیداست شروع تقریباً ساده ای دارد اما به سرعت به مراحلی می رسید که چالش هایشان سخت تر شده و برای بقا در آن ها به شما زمان های مداوماً طولانی تری داده می شود. این بازی هم اکنون برای دستگاه های iOS و اندروید در دسترس می باشد.

FariD | اخبار | 28/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.