نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 09 اسفند 1395
ساعت 18:20

توضیحات، تصاویر و تریلر معرفی عنوان جدید Middle-earth: Shadow of War

4.67 از 5

کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment عنوان جدید Middle-earth: Shadow of War را رسماً معرفی کرد. Shadow of War ادامه عنوان قبلی Shadow of Mordor (عرضه شده در سال 2014) می باشد و همانند Shadow of Mordor مسئولیت ساخت آن بر عهده استودیوی Monolith Productions است. 2 کاراکتر Talion و Celebrimbor از عنوان قبلی در Shadow of War نیز حضور دارند.
در Middle-earth: Shadow of War گیمرها Ring of Power جدیدی را به کار می برند و با کشنده ترین و بی رحم ترین دشمنان مواجه می گردند از جمله Sauron و Nazgul او. این بازی اکشن ماجراجوئی فضای باز بواسطه توسعه سیستم بی نظیر Nemesis به صورت واقعی طراحی و جان بخشی شده است. ویژگی شخصی سازی عالی از عنوان قبلی در این نسخه نیز به کار برده شده و گیمر می تواند محیط ها و کاراکترها را طبق علاقه و اختیار خود طراحی کرده و یک دنیای منحصر به فردی بسازد.
Shadow of War بر مبنای وقایع و اتفاقات بین The Hobbit و The Lord of the Rings طراحی شده است.
استودیوی Monolith Productions اظهار داشته است: «به دنبال استقبال بی نظیر از Middle-earth: Shadow of Mordor ، ما تمامی ابعاد بازی را توسعه دادیم  از قبیل دنیای بازی، داستان بازی، سیستم های RPG و گیم پلی.
سیستم Nemesis آپدیت شده Shadow of War شامل عنصر جدیدی به نام Followers می باشد که آنها درواقع کاراکترهایی هستند که داستان های کاملاً جدیدی از صداقت، خیانت و کینه جویی را اضافه خواهندکرد. سیستم Nemesis از عنوان قبلی درواقع یک سیستم گیم پلی بود که برای دشمنان امکان بخاطر آوردن صحنه رویارویی با گیمر را فراهم می کرد. بعلاوه دشمنان شخصیت های متفاوتی دارند.
به طور کلی استودیوی Monolith وعده داده که Shadow of War بسیار غنی تر، شخصی تر و دارای دنیای گسترده تری خواهدبود. گیمرها در این بازی حضور تبه کاران و قهرمانان حماسی را مشاهده می کنند. Shadow of War برای PlayStation 4 ، Xbox One و PC (Steam و Windows 10) در دسترس قرار خواهد گرفت.
شرکت Microsoft تأیید کرده است که Shadow of War یک عنوان Xbox Play Anywhere برای Xbox One و Windows 10 خواهدبود. به این معنا که با خرید نسخه دیجیتال این بازی برای هر یک از 2 پلتفرم مذکور، امکان دسترسی به نسخه پلتفرم دیگر را نیز فراهم می کند.
عنوان Shadow of War در تاریخ 22 آگست 2017 (31 مرداد) در امریکای شمالی و 25 آگست 2017 (2 شهریور) در اروپا عرضه خواهدشد. هم اکنون می توانید تصاویر و تریلر معرفی این عنوان شگفت انگیز را مشاهده کنید:

war

war

war

war

war

war

war

war

war

war

war

م.حافظ | اخبار | 27/02/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.