نویسنده: FariD دوشنبه، 16 اسفند 1395
ساعت 07:32

بسته الحاقی جدید برای Lara Croft GO

5 از 5

کمپانی اسکوئر انیکس مونترآل اخیراً بسته الحاقی جدیدی را برای عنوان جایزه دار خود، Lara Croft GO، بر روی PC منتشر کرد. این افزونه جدید با نام Mirror of Spiritis برای افرادی که نسخه کامل این بازی را خریداری کرده اند به صورت رایگان در دسترس می باشد. وقتی که نسخه های PS4 و PS Vita بازی Lara Croft GO در سال 2016 منتشر شد، Mirror of Spiritis در اصل به عنوان یک فصل داستانی در نسخه های مربوط به این پلتفرم ها لحاظ شده بود. این فصل داستانی جدید Lara Croft GO توسط اسکوئر انیکس مونترآل و در همکاری با استودیوهای زیردست مونترآل موسوم به KO_OP (توسعه دهندگان عنوان مستقل GNOG) توسعه پیدا کرد و حاوی معماها، مکانیک ها و اچیومنت های جدید است.

آقای Antoine Routon مهندس ارشد کارگردانی فنی در شرکت اسکوئر انیکس مونترآل درباره این بسته الحاقی اخیر و نیز مزه همکاری با KO_OP گفت:

«همکاری با تیم بااستعداد و خلاق در KO_OP برای توسعه یک فصل کاملاً جدید برای Lara Croft GO یک افتخار واقعی است. احساس ما این است که در این بسته الحاقی، در عین حالی که روح بازی اصلی Lara Croft GO دستخوش تغییر نمی شود، بازیکنان کارآزموده این فصل داستانی را به صورت یک چالش جدید خواهند دید».

اگر به دنبال خرید Lara Croft GO بوده اید اما هنوز این کار را نکرده اید، اکنون شاید زمان مناسبی باشد. تا تاریخ 20 اسفند 1395، Lara Croft GO با قیمت 5 دلار به حراج گذاشته شده است؛ در حالی که قیمت معمول این بازی در شبکه Steam ده دلار می باشد. 5 دلار برای یک بازی خوش ساخت به همراه یک فصل داستانی کاملاً جدید به هیچ وجه پیشنهاد بدی نیست.

FariD | اخبار | 06/03/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.