نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 15 فروردين 1396
ساعت 13:10

ارائه DLC ویژه پیش خریدکنندگان بازی Dead Rising 4 برای عموم + عرضه Frank Rising DLC

1 از 5

استودیوی Capcom اعلام کرده است DLC ویژه پیش خریدکنندگان بازی Dead Rising 4، هم اکنون قرار است از تاریخ 4 آوریل 2017 (15 فروردین 1396) برای عموم در دسترس قرار گیرد و تمامی افراد قادر به خرید آن می باشند. این DLC شامل تعدادی سلاح از قبیل یک کمان پولادی آب نباتی، کلاهک آدم برفی، ژاکتی نه چندان زیبا، پنجه بوکس سبزرنگ، و همچنین موتورسیکلتی با نام Slicecycle می باشد. هر یک از این آیتم ها را می توان با قیمت 2 دلار از طریق فروشگاه های دیجیتالی Dead Rising 4 از تاریخ 4 آوریل (15 فروردین) خریداری کرد. هم اکنون می توانید تصاویر 5 آیتم مذکور را در پایان متن مشاهده کنید.
بعلاوه قرار است DLC جدید تک نفره Dead Rising 4 با عنوان Frank Rising در تاریخ 4 آوریل (15 فروردین) عرضه شود که شامل اتفاقاتی است مربوط به یک فاجعه در Willamette جایی که کاراکتر Frank آلوده می شود. قیمت این DLC معادل 10 دلار تعیین شده است.
استودیوی Capcom پس از Frank Rising ، یک DLC دیگری با عنوان Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf عرضه خواهد کرد. همانطور که می دانید بازی Dead Rising 4 در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای حفظ جان و در فضای باز طراحی شده است. این بازی در اواخر سال 2016 برای Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد و حدود 2 هفته قبل از طریق شبکه Steam نیز در دسترس قرار گرفت.
dead rising 4

dead rising 4

dead rising 4

dead rising 4

dead rising 4

م.حافظ | اخبار | 04/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.