نویسنده: م.حافظ جمعه، 25 فروردين 1396
ساعت 21:30

میزان فروش کنسول جدید Nintendo Switch در اولین ماه عرضه اش

0 از 5

کمپانی Nintendo اعلام کرده است که کنسول جدید Nintendo Switch در ماه مارس 2017 (تاریخ عرضه 3 مارس برابر با 13 اسفند 1395) بیش از 906,000 نسخه در ایالات متحده فروش داشته است. نینتندو همچنین اظهار کرده کنسول Switch که در هر مکانی قابل استفاده می باشد، سریع ترین فروش را در تاریخچه فروش کنسول های نینتندو داشته است.
کمپانی Nintendo اظهار داشته که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild حدود 1.3 میلیون نسخه به فروش رسیده که 925,000 نسخه بر روی Switch و حدود 460,000 نسخه بر روی Wii U بوده اند. درواقع این بازی بر روی کنسول Switch به میزان بیشتری به فروش رسیده است. در نتیجه The Legend of Zelda: Breath of the Wild سریع ترین فروش را در میان بازیهای عرضه شده همزمان با عرضه Switch را داشته و بعلاوه در میان بازیهای مجموعه The Legend of Zelda نیز سریع ترین فروش را داشته است.
بعلاوه به این موضوع اشاره شده که تعداد کنسولهای Switch که روانه بازار شده اند توانایی پاسخگویی به میزان تقاضای مردم را نداشته است اما نینتندو تلاش می کند تا با عرضه تعداد سیستم های بیشتر به بازار، از عهده آن بر آید.
Nintendo Switch موفق شد که در صدر رتبه بندی NPD ماه مارس (اسفند-فروردین) قرار گیرد، PS4 در رتبه دوم و سپس Xbox One در رتبه سوم قرار گرفتند.

م.حافظ | اخبار | 14/04/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.