نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 27 فروردين 1396
ساعت 15:52

اعلام زمان رسمی رونمایی از Project Scorpio Xbox توسط فیل اسپنسر + ویدئوی جدید

5 از 5

سرانجام پس از مدتها انتظار آقای Phil Spencer رئیس تیم Xbox در شرکت مایکروسافت به طور رسمی این موضوع را تأیید کرد که کنسول جدید Xbox Scorpio در نمایشگاه E3 2017 که در ماه ژوئن (خرداد 1396) برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.
قبل از اینکه آقای Phil Spencer زمان رونمایی از این کنسول جدید را اعلام کند، برخی زمان آن را قبل از مراسم E3 پیشبینی کرده بودند و برخی دیگر نیز احتمال می دادند که شاید این کنسول در مراسمی که شرکت مایکروسافت قرار است در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت 1396) در نیویورک برگزار کند رسماً رونمایی گردد. هم اکنون با اعلام رسمی Phil Spencer تمامی این احتمالات و شایعات به پایان رسیده است.
طبق گزارشات شبکه رسانه ای The Verge قرار است در این مراسم (E3 2017) مواردی از قبیل نام رسمی کنسولی، قیمت، طراحی و دیگر جزئیات مربوط به Project Scorpio Xbox آشکار گردد. تا کنون اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری این کنسول در دسترس قرار گرفته که می توانید برای آگاهی از آنها به این آدرس مراجعه فرمایید.
بر اساس گزارشی که توسط Euro Gamer منتشر شده Project Scorpio بسیار قدرتمند تر از کنسولهای رقیب خواهدبود و با سرعت 6 teraflops اجرا می شود که بسیار پیشرفته تر از سرعت 4.2 teraflops کنسول PlayStation 4 Pro می باشد. بعلاوه بر اساس شواهد و گفته ها Project Scorpio دارای حافظه 12GB رم GDDR5 می باشد. هم اکنون می توانید ویدئوی مربوط به نحوه بهبود کیفیت بازیها در Project Scorpio در مقایسه با Xbox One و Xbox 360 را مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 16/04/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.