نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 30 فروردين 1396
ساعت 13:28

عرضه DLC جدید برای بازی Street Fighter V در هفته آینده

0 از 5

استودیوی Capcom هم اکنون DLC بعدی بازی مبارزه ای Street Fighter V را معرفی کرده است. این DLC که در هفته آینده ارائه می شود درواقع همان مرحله تایلند معروف (Thailand stage) از بازیهای گذشته می باشد که برای پلتفرم های PS4 و PC ریمستر شده است.
استودیوی Capcom در یکی از پستهایش اظهار داشته: «تندیس ها و ناقوس پیچیده این مرحله و همچنین تم به یادماندنی آن با دقت بسیار زیادی برای Street Fighter V بازسازی شده است.»
مرحله جدید Thailand در تاریخ 25 آوریل 2017 (5 اردیبهشت 1396) با قیمت 4 دلار عرضه خواهدشد. همچنین می توانید آن را با 70,000 Fight Money که سیستم پول رایج در بازی Street Fighter V می باشد، خریداری کنید.
علاوه بر این در همان روز یعنی 25 آوریل (5 اردیبهشت) لباس های مدرسه برای کاراکترهای Ryu ، Chun-Li و Juri ارائه خواهدشد. همانطور که در تصاویر ارائه شده در پایان متن مشاهده می کنید کاراکتر Juri ظاهری به سبک گوتیک پیدا کرده و کاراکتر Chun-Li با لباس جدیدش شبیه یک دانش آموز نمونه به نظر می رسد. و در نهایت کاراکتر Ryu با ظاهر جدیدش شبیه یک Bancho (یک رهبر یا پیش آهنگ گروه دانش آموزی) به نظر می آید.
این لباس ها نیز با قیمت 4 دلار ارائه می شوند اما استودیویCapcom  در مورد امکان خرید آنها با سیستم پول Fight Money  رایج در این بازی صحبتی نکرده است.

stv

stv

stv

stvstv

stv

م.حافظ | اخبار | 19/04/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.