نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396
ساعت 13:41

شایعات مربوط به بازی بعدی از سری Assassin’s creed

4.5 از 5

مدتی است شایعاتی پیرامون بازی بعدی Assassin’s creed پخش شده است. آخرین شایعه ای که در مورد آن به گوش می رسد به این موضوع اشاره دارد که بازی بعدی این سری مانند Syndicate شامل 2 کاراکتر اصلی (یک زن و یک مرد) خواهد بود.
قبلاً شنیده بودیم که نام عنوان بعدی این سری Assassin’s Creed Empire می باشد و در مصر باستان طراحی خواهد شد.
بر مبنای گزارش وبسایت خبری WWG طبق مصاحبه اش با منبع رسمی از یوبیسافت، این بازی جدید در چند هفته آینده در نمایشگاه E3 رونمایی خواه دشد و نام آن Assassin’s Creed Origins می باشد.
ظاهراً این عنوان بصورت Open World، طراحی شده در مصر باستان می باشد که افسانه و حکایت مربوط به گروه اولیه و اصیل Assassin را بیان می کند. پیشروی کاراکتر مانند عناوین قبلی این سری با داستان بازی در هم تنیده نیست و در  واقع گیمر آزادی عمل بیشتری دارد و یکی از منابع خبری آن را با Skyrim مقایسه کرده است. گیمرها حتی می توانند فراتر از مرزهای مصر باستان به ماجراجوئی بپردازند، طبق گزارش WWG «شاید حتی تا کشور یونان». به نظر می آید که قایق، کشتی و مبارزه دریایی نیز بخشی از گیم پلی بازی باشد.
همچنین WWG به نقل از منبع دیگری گزارش کرده که عنوان جدید Assassin’s Creed Origins یک بازی با محیطی بسیار گسترده است و بزرگترین بازی Assassin’s Creed تاکنون خواهدبود.
به دنبال رونمایی این بازی در نمایشگاه E3 2017 ، می توانیم انتظار عرضه آن را در پاییز داشته باشیم، همانند دیگر بازیهای این سری که معمولاً در ماه اکتبر (مهر) عرضه شده اند.

م.حافظ | اخبار | 09/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.