نویسنده: م.حافظ شنبه، 30 ارديبهشت 1396
ساعت 15:43

تریلر جدید Impact Winter و نمایش دنیای یخ زده بازی

4 از 5

استودیوی Mojo Bones و کمپانی ناشر Bandai Namco تریلر جدیدی از بازی آینده شان  Impact Winter منتشر کرده اند که می‌توانید در ادامه متن مشاهده کنید.
مدت زمان پخش این تریلر 33 ثانیه می‌باشد و دنیای یخ زده و سرمازده بازی، همچنین جستجو و کاوش، و تعدادی افراد بازمانده و پناه گرفته در یک پناهگاه برای در امان ماندن از ناملایمات محیط بیرون، را نمایش می‌دهد.
در بازی Impact Winter گیمرها نقش کاراکتر به نام Jacob Solomon را ایفا می‌کنند. Jacob Solomon یک بازمانده از حادثه ای مرگبار است، این حادثه در اثر برخورد شدید یک سیاره عظیم با زمین اتفاق افتاده است. انهدام، تخریب، ویرانی و مرگ و میر حاصل از این فاجعه‌ی محیطی، همگی باعث شده است که دمای محیط به زیر صفر برسد و تمامی بازماندگان حاصل از این فاجعه در زیر مقادیر بی سابقه ای از برف گرفتار شوند.
در همان زمانی که کاراکتر Jacob تصور می‌کند همه چیز از دست رفته و نابود شده، ناگهان کلیسایی مملو از افراد بازمانده که در زیر برف مدفون شده، را پیدا می‌کند. کاراکتر Jacob باید با کمک و مشارکت افراد بازمانده در کلیسا و با استفاده از توانایی های منحصر به فرد هر یک از اعضا، در جهت حفظ بقاء گروه تلاش کنند. تا اینکه یک پیام رادیویی به دستشان می‌رسد مبنی بر اینکه تا ظرف 30 روز عملیات رهایی و نجات انجام خواهد شد. این پیام باعث می‌شود تا بازماندگان دست از تلاش برای زنده ماندن بر ندارند و امیدوار شوند. اما این سؤال پیش می‌آید که آیا آنها جان سالم به در می‌برند و نجات می‌یابند؟
Impact Winter از نوع بازیهای ماجراجوئی شبیه سازی شده آمیخته با عناصر تلاش برای بقا می‌باشد که قرار است در تاریخ 23 می 2017 (2 خرداد 1396) برای PC عرضه شود. ورژن های PS4 و Xbox One این بازی نیز همین امسال عرضه خواهند شد. هم اکنون می‌توانید تریلر ارائه شده این بازی را مشاهده کنید.

م.حافظ | اخبار | 20/05/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.