نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 02 خرداد 1396
ساعت 16:53

Dragon's Dogma: Dark Arisen برای PS4 و Xbox One عرضه خواهدشد

5 از 5

طبق پست منتشر شده در صفحه توییتر بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen ، قرار است این بازی برای PlayStation 4 و Xbox One در پاییز امسال عرضه گردد.
استودیوی Capcom جزئیات زیادی را در رابطه با عرضه مجدد این بازی ارائه نکرده است و بنابراین هنوز مشخص نیست که در ساخت و تنظیم ورژن های کنسولی این بازی از کدام قابلیت های PlayStation 4 و Xbox One استفاده خواهد شد. اگرچه به نظر می‌رسد که افزایش و بهبود کیفیت گرافیکی آن محتمل باشد.
تاکنون استودیوی Capcom فقط در شبکه های اجتماعی به موضوع عرضه مجدد این بازی اشاره داشته است و تا حدودی این به عنوان یک معرفی مختصر تلقی می گردد. انتظار داریم که بزودی جزئیات بیشتر در مورد آن فاش شود.
 بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen اساساً برای PlayStation 3 و Xbox 360 در سال 2013 و بعنوان ورژن بهبودیافته بازی Dragon's Dogma (عرضه شده در سال 2012) عرضه گردید. بعدها نسخه Dragon's Dogma: Dark Arisen برای PC با افزایش کیفیت گرافیکی و قابلیت بازی کردن با استفاده از کنترلرهای Xbox 360 و Xbox One ارائه شد.
در نقد و بررسی بازی Dragon's Dogma: Dark Arisen توسط GameSpot ، آقای Kevin VanOrd به این بازی امتیاز 8 از 10 اعطا کرده است.

م.حافظ | اخبار | 23/05/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.