نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 08 خرداد 1396
ساعت 13:02

دینامیک بودن داستان بازی Far Cry 5

4.5 از 5

متغیر بودن داستان بازی Far Cry 5 و هوش مصنوعی برخلاف بازیهای قبلی این سری

همانطور که می‌دانید بازی Far Cry 5 جمعه قبل مورخ 26 می 2017 (5 خرداد 1396) توسط Ubisoft رسماً معرفی شد و طراحی محیط آن در شهر مونتانا (Montana) تأیید گردید. پس از معرفی رسمی این عنوان، مصاحبه های متعددی با سازندگان این بازی بر روی اینترنت منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد بازی را ارائه می‌دهند. مثلاً در یک مصاحبه ویدئویی با کانال UbiCentral یوتیوب، کارگردان خلاق آقای Dan Hay اظهار کرده که داستان بازی Far Cry 5 یک داستان خطی مانند بخش های قبلی این فرنچایز نیست. توضیحات ایشان به شرح ذیل است:
ˮ نقشه این بازی بزرگ و گسترده است. هنوز نمی‌توانم اندازه دقیق و مشخص آن را بگویم. وقتی افراد وارد دنیای این بازی می‌شوند و در آن پیش روی می‌کنند، درواقع آن را در یک مسیر دینامیک تغییر می‌دهند. در بازیهای قبلی از سری Far Cry خطی بودن داستان بازی حس می‌شد. آنچه که Far Cry 5 را جذاب می‌کند این است که گیمرها بر اساس مسیر انتخابی شان، تجربه ای متفاوت خواهند داشت. همه چیز به نحوه بازی شما بستگی دارد.ˮ
به نظر می‌رسد که این تنها بخش کوچکی از ویژگی های «دینامیک» بازی Far Cry 5 باشد. وبسایت رسمی این بازی به این موضوع نیز اشاره می‌کند که AI (هوش مصنوعی) پیرو نحوه عملکرد شما خواهد بود. آقای Dan Hay گفته است:

ˮ واکنش دشمن به ضربات شدید شما، ضرباتی شدیدتر خواهد بود. AI (هوش مصنوعی) دینامیک بازی Far Cry 5 درواقع پیرو رفتار شما در بازی است و همچنین استراتژی دشمن را در مقابل شما تغییر می‌دهد."

Far Cry 5 قرار است در تاریخ 27 فوریه 2018 (اسفند 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4 ، PC و Xbox One عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 29/05/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.