نویسنده: محمد فرزین دوشنبه، 08 خرداد 1396
ساعت 23:10

5 دلیل برای برتری PS4 در مقابل Xbox Scorpio در E3 2017

4 از 5

راهکار‌های سونی برای برتری PS4 در برابر Scorpio در E3 2017

زمان زیادی تا شروع نمایشگاه E3 2017 باقی نمانده. رویدادی بزرگ در دنیای بازی های کامپیوتری که برای خبرهای سورپرایز کننده و داغی که در کنفرانس های خبری غول های صنعت گیمینگ منتشر می‌شود معروف است.

مایکروسافت در نمایشگاه امسال با برگ برنده ی Xbox Scorpio و اطلاعاتی که قصد دارد از آن منتشر کند مطمئنا نگاه های زیادی را به خود جلب خواهد کرد. اما می‌دانیم سونی حداقل از لحاظ سخت افزاری در این مراسم حرفی برای گفتن نخواهد داشت. پس کنفرانس خبری سونی چگونه می‌تواند در مقابل کنفرانس خبری رقیب کم نیاورد؟ با نمایش احتمالی 5 بازی که در پایین مشاهده خواهید کرد!

Resident Evil 2 Remake

resident evil 2 remake

عملیات ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 دو سال پیش شروع شد و دست بر قضا سال آینده هم با بیستمین سالگرد عرضه ی سری مشهور رزیدنت اویل مصادف شده,بنا بر این انتظار می رود کپکام قصد انتشار این نسخه در سال آینده را داشته باشد و چه جایی بهتر از کنفرانس سونی برای معرفی کامل این بازی؟ ( رزیدنت اویل 2 یک ریمیک کامل است نه یک ریمستر اچ دی شده )

بازی جدید از Sucker Punch

چندی است که خبرهای زیادی درمورد کارکردن سازنده ی بازی inFAMOUS روی یک عنوان جدید شنیده می شود اما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این پروژه منتشر نشده است.

با در نظرگرفتن این که این استودیو که تحت مالکیت سونی نیز هست از سال 2014 به این طرف بازی جدید به بازار عرضه نکرده انتظار می رود که نمایشگاه E3 امسال بهترین فرصت برای انتشار خبرها و حتی یک تریلر هیجان انگیز از این پروژه مرموز باشد!

باید صبر کرد و دید این بار استودیوی Sucker Punch همانند inFAMOUS روی یک بازی جهان باز کارکرده یا روند ساخت یک محصول با داستان و گیم پلی خطی را در پیش گرفته است.

Final Fantasy 7 Remake

final fantasy 7

از 2 سال پیش هیچ چیزی از این بازی در E3 ندیده ایم و اخرین باری که اطلاعاتی از آن منتشر شد هم به PlayStation Experience 2015 بازمی‌گردد.

مدت زیادی است که Square Enix در حال کار روی این پروژه است و گمان می رود کنفرانس سونی در E3 امسال بهترین فرصت برای انتشار اطلاعات بیشتر از بازی و نمایش اکشن کاراکترهای فاینال فانتزی 7 با یک تریلر جدید و جذاب 1080p باشد.

Bloodborne 2

Bloodborne 2 عنوانی است که شایعات زیادی در ماه های اخیر راجع به آن به گوش می رسید و حضور احتمالی آن  در کنفرانس خبری ماه آینده سونی در E3 قطعا یکی از جذاب ترین اتفاقات مراسم امسال خواهد بود.
Bloodborne که محصولی از استودیوی From Software یعنی سازنده ی Dark Souls است یکی از پرفروش ترین و موفق ترین عناوین سونی تاکنون به شمار می آید و عرضه ی دنباله ای برای آن بدون شک بهترین هدیه برای طرفداران سبک نقش آفرینی خواهد بود.

Shenmue 1 & 2 HD

sheniune

حالا که Yu Suzuki بالاخره قرار است سومین نسخه Shenmue را برای PS4 منتشر کند این زمان بهترین فرصت است که SEGA نسخه های قدیمی این سری محبوب را با رزولوشن HD دوباره برای کاربران نسل جدید عرضه کند.
خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه SEGA به تارگی نام تجاری برای Shenmue به ثبت رسانده و همین امر به شایعات احتمال انتشار کالکشن Shenmue به صورت باندل در سال 2017 قوت بخشیده است.
باز هم چه جایی بهتر از کنفرانس خبری سونی برای انتشار خبر در راه بودن این باندل هیجان انگیز روی پلتفرم پلی استیشن 4 آن هم به صورت HD!

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.