نویسنده: م.حافظ شنبه، 13 خرداد 1396
ساعت 11:30

تصاویر جدید مربوط به آپدیت Gunrunning بازی GTA 5 Online

1 از 5

هم اکنون جزئیات و تصاویر جدیدی از آپدیت Gunrunning بازی GTA 5 Online ارائه شده است:

استودیوی Rockstar Games جزئیات بیشتری در مورد آپدیت اصلی بعدی یعنی Gunrunning برای بازی Grand Theft Auto Online منتشر کرده است. این استودیو برخی از ویژگی های جدید این آپدیت را توضیح داده است. در ابتدا در مورد انبار مهمات یا Bunkers صحبت کرده است. Bunkers یا انبار مهمات، مکان های زیرزمینی عظیم و مرکز اصلی عملیات هستند.
 می‌توانید چیزهایی در انبار مهمات خود از قبیل Mobile Operations Center ذخیره کنید. Mobile Operations Center یک وسیله نقلیه با طرح ساختمانی است که شامل محل استقرار و کارگاه سلاح می‌باشد. بعلاوه Mobile Operations Center قابل رانندگی، امکان بهبود و سفارشی سازی خودروها را فراهم می‌کند؛ مثلاً اتصال تانک و برجک توپ به ماشین که آن را تبدیل به یک ماشین مرگ می‌نماید.
استودیوی Rockstar گفته است: « Weaponized Vehicles یا خودروهای مجهز به سلاح، کلاس کاملاً جدیدی در جهت انبارسازی و سفارشی سازی هستند. ناوگانی بسازید که همه احتمالات را پوشش دهد: از خودروی آبی خاکی APC گرفته تا تریلی ضدهوایی متحرک.»
هم اکنون می‌توانید تصاویر جدید مربوط به آپدیت آینده Gunrunning را در پایان متن مشاهده کنید. Gunrunning update برای بازی محبوب GTA Online در ماه ژوئن (خرداد-تیر) عرضه خواهد شد اما هنوز روز دقیق آن اعلام نشده است.
Grand Theft Auto V از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی شوتر در مد تک نفره و چند نفره است که در حال حاضر برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One و Microsoft Windows موجود می‌باشد. در این بازی می‌توان از چشم انداز اول شخص و یا سوم شخص ایفای نقش کرد.

gta

gta

gta

gta

gta

gta

gta

gta

م.حافظ | اخبار | 03/06/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.