نویسنده: م.حافظ شنبه، 20 خرداد 1396
ساعت 14:07

تاریخ عرضه ی Assassins Creed Origins مشخص شد

4 از 5

لو رفتن تاریخ عرضه Assassin's Creed: Origins

طبق تصویر منتشر شده در مجله خبری Game Informer ، بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) عرضه خواهد شد. می‌توانید این تصویر را در پایان متن مشاهده کنید.
این تصویر، کاراکتری را نشان می‌دهد که بر فراز  Great Sphinx of Giza (کوه هایی در مصر) قرار دارد و عنوان Assassin’s Creed Origins نیز در آن به چشم می‌خورد. توضیحاتی که ضمیمه این تصویر شده نیز به این صورت است: «امپراتوری سقوط کند، برادری و اخوت برمی‌خیزد.»
همانطور که می‌دانید تا کنون اطلاعات متعددی در مورد بازی Assassin’s Creed Origins لو رفته است از جمله تصویری که اخیراً از کارت پیش خرید این بازی منتشر شد و اطلاعاتی را نشان می‌داد.
گزارش های قبلی در مورد Origins بر این موضوع اشاره داشتند که این بازی در مصر باستان طراحی می‌شود و شامل مبارزه دریایی خواهد بود. این ویژگی در بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag (عرضه شده در سال 2013) وجود داشت. بر اساس گزارشات ارائه شده، Origins برای پلتفرم های PlayStation 4 ، Windows PC و Xbox One عرضه خواهد شد.
منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در مورد  Assassin’s Creed Origins در کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 امسال که در روز 12 ژوئن (22 خرداد) برگزار می‌گردد، هستیم.
otigins

م.حافظ | اخبار | 10/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.