نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 14 تیر 1396
ساعت 11:52

بازی Evil Genius 2 معرفی شد

4 از 5

بازی Evil Genius 2 معرفی شد، 12 سال پس از بازی اورجینال

یک بازی جدید از فرنچایز Evil Genius در حال حاضر توسط استودیوی Rebellion در مرحله ساخت و توسعه قرار دارد. این استودیو امروز اعلام کرد: «بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم هم اکنون رسماً در حال کار بر روی بازی Evil Genius 2 می‌باشیم.»

بازی اورجینال Evil Genius یک بازی استراتژی real-time برای PC بود که استودیوی Elixir Studios مسئولیت ساخت آن را بر عهده داشت و در سال 2004 عرضه شد. استودیوی Rebellion در سال 2005 پس از بسته شدن استودیوی Elixir ، این IP را به دست گرفت.

استودیوی Rebellion اظهار داشته: «بازی Evil Genius 2 یک نسخه ریمستر نیست بلکه دنباله تکامل یافته بازی Evil Genius می‌باشد. این بازی رایگان نخواهد بود. تمرکز ما در حال حاضر بر روی PC می‌باشد اما مثل همیشه پلتفرم های دیگر را هم مد نظر داریم و جوانب آن را بررسی می‌کنیم.»

این استودیو گفته است که آنها می‌خواستند این دنباله را زودتر در سال 2013 ارائه کنند اما این تأخیر از سال 2013 تاکنون تا حدودی به خاطر پروژه های دیگری که در دست داشته اند اتفاق  افتاده است؛ پروژه هایی چون Sniper Elite 3 ، Sniper Elite 4 ، Zombie Army Trilogy و Battlezone.

اگرچه استودیوی Rebellion بر روی این موضوع تأکید کرده که: «بازی Evil Genius 2 در مرحله خیلی ابتدایی قرار دارد.»

پس از بازی اورجینال اولیه، دو بازی دیگر در سری Evil Genius عرضه شدند: Evil Genius: WMD در سال 2010 و بازی Evil Genius Online در سال 2015 که هر دو بازی های Facebook بودند.

م.حافظ | اخبار | 05/07/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.