نویسنده: م.حافظ شنبه، 17 تیر 1396
ساعت 13:17

بازی God of War و همکاری پویا میان کریتوس و پسرش

4.5 از 5

در بازی God of War شاهد همکاری پویا میان کریتوس و آترئوس در مبارزات خواهید بود

بازی God of War بعدی اولین نسخه از این سری می‌باشد که کاراکتر کریتوس در طول سفر ماجراجوئی اش تنها نیست؛ کاراکتر کریتوس در بازی های قبلی این سری اغلب به تنهایی پیش می‌رفت اما گاهی برخوردهای موقتی با اشخص دیگر داشت.

اما این بار در بازی God of War بعدی، پسر کریتوس همراه او خواهد بود و مطمئناً کریتوس نمی‌خواهد که جان پسرش را به خطر اندازد. همراهی پسر کریتوس با او در تمامی لحظات باعث شده تا این بازی گیم پلی بسیار جذابی داشته باشد و سازندگان آن جدیداً اطلاعاتی در مورد آن ارائه کرده است.

مدیر بازاریابی استودیو آقای Aaron Kaufman در مصاحبه با منبع خبری OPM UK در مورد اثر متقابل و همکاری کاراکتر کریتوس و پسرش در مبارزه ها توضیح داده است: «یک حرکت بسیار جذاب مربوط به زمانی است که آترئوس (پسر کریتوس) بر روی پشت دشمنان می‌پرد و شما باید دکمه مربع را فشار دهید، که این قسمت مربوط به کاراکتر آترئوس است، سپس او از روی پشت دشمنان به سمت بالا می‌پرد و شروع به تیراندازی می‌کند، و سپس شما می‌توانید تبر خود را پرتاب نمایید. این مثال فقط یک نمونه از سیستم پویا میان کریتوس و آترئوس می‌باشد.»

بازی God of War بعدی قرار است در اوایل سال 2018 برای PlayStation 4 عرضه شود.

م.حافظ | اخبار | 08/07/2017
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1394
    نظرها: 17
    تشکر: 2
    تشکرشده: 16
    پروفایل psn: fantezi1990
    رتبه لیدربرد psn: 35
    کنسول‌های بازی:

    با توجه به تقلید عجیب غریب سانتا مونیکا از شاهکار لست و این موضوع استفاده از دوکاراکتر فقط امید وارم مثه الی تو دستو پا نباشه و ازش باگ و سوژه های خنده دار نبینیم. دیگه بقیش فک نمیکنم مشکلی داشته باشه

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    این سیستم جلو بردن همزمان 2 کارکاکتر رو Koji Oda با رزیدنت اویل 0 خلق کرد (اگر اشتباه می کنم دوستان تصحیح کنن) . استاد میکامی هم اون رو بسط داد و نتیجش شد یکی از بهترین بازی هائی که تابحال تجربه کردم یعنی رزیدنت اویل 4. منظورم اینه که تجربه ی هدایت همزمان 2 شخصیت قبلا خوب از آب در آمده و با توجه به اینکه می دونیم Cory Barlog کارش رو خیلی خوب بلده، مطمئنم که اینجا هم وجود آترئوس تاثیر مثبتی روی جذابیت بازی می گذاره. من که به God of War خیلی امیدوارم :li-bl:

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏فانتزی از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آذر 1394
    نظرها: 26
    تشکر: 5
    تشکرشده: 15
    کنسول‌های بازی:

    من که اصن با شخصیت آترئوس نمیتونم کنار بیام.وقتی که پیش نمایش بازی رو دیدم اصن با این موضوع حال نکردم کمی تو ذوقم خورد..خیلی بده باید مواظب یه نفر دیگه م باشی...از همین الان میتونم بهتون قول بدم در یه مرحله پسرشو میدزدن و باید بری نجاتش بدی:(:||

    ‏SirGhas و ‏alirezaxxl از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.