نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 25 تیر 1396
ساعت 17:08

ایفای نقش David Tennant در بازی Call of Duty: WWII

0 از 5

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII و ایفای نقش آقای David Tennant

کمپانی Activision و استودیوی Sledgehammer Games اعلام کرده اند که ستاره سریال تلویزیونی Doctor Who یعنی آقای David Tennant در بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII ایفای نقش خواهد کرد.

استودیوی Sledgehammer در صفحه رسمی توییتر حضور آقای  David Tennant را در بخش زامبی این بازی تأیید کرده و اعلام داشته که David Tennant نقش کاراکتری به نام Drostan Hynd را بر عهده خواهد داشت.

بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII بر مبنای گزارشات ارائه شده، Army of the Undead نام دارد و قرار است رسماً در تاریخ 20 جولای 2017 (29 تیر 1396) در مراسم San Diego Comic Con رونمایی گردد.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش خرید کنند به نسخه بتا مولتی پلیر آن که از تاریخ 25 آگست تا 4 سپتامبر (3 تا 13 شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد، دسترسی پیدا خواهند کرد. بعلاوه این پیش خریدکنندگان، بسته  Divisions Pack که شامل 5 مورد تجهیزات جدید  برای هر یک از کاراکترها می‌باشد را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این هدایا، کسانی که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش خرید نمایند 500 امتیاز COD قابل استفاده در بازی های Call of Duty: Infinite Warfare و Call of Duty: Black Ops III را دریافت می‌کنند.

م.حافظ | اخبار | 16/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.