نویسنده: م.حافظ شنبه، 31 تیر 1396
ساعت 12:41

تاریخ عرضه بازی Sine Mora EX

3 از 5

تاریخ عرضه بازی Sine Mora EX اعلام شد

استودیوی THQ Nordic اعلام کرده است که نسخه بهبودیافته بازی Sine Mora که تحت عنوان Sine Mora EX معرفی شده، قرار است در تاریخ 8 آگست 2017 (17 مرداد 1396) برای PlayStation 4 ، Xbox One و Windows PC عرضه گردد.

علاوه بر اعلام تاریخ عرضه این بازی، این موضوع نیز تأیید شد که نسخه فیزیکی برای این بازی ارائه خواهد شد و درواقع نسخه دیجیتال و نسخه فیزیکی آن همزمان با هم در همان روز عرضه می‌شوند.

این نسخه بهبودیافته شامل هزاران ویژگی جدیدی است که در نسخه اورجینال بازی وجود نداشته اند از قبیل نرخ تصویر 16:9 ، صحبت های کاملاً انگلیسی، کو-آپ محلی، 3 مد جدید و مرحله های چالش برانگیز جدید. نسخه این بازی بر روی PlayStation 4 Pro یا PC شامل ویژگی رزولوشن 4K و سرعت 60 FPS خواهد بود.

نسخه بهبودیافته این بازی تحت عنوان Sine Mora EX رسماً در ماه مارس 2017 (اسفند 1395) توسط استودیوی THQ Nordic معرفی شد. همچنین اخیراً در ماه ژوئن (خرداد) ورژن نینتندو سوئیچ برای این عنوان معرفی گردید. نسخه نینتندو سوئیچ آن در حال حاضر هنوز مراحل ساخت و توسعه را می‌گذراند و زمان عرضه آن برای تابستان امسال تخمین زده شده اما هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده است.

 بازی اورجینال  Sine Mora در سال 2012 برای Xbox 360 ، PlayStation 3 ، PlayStation Vita و Windows PC عرضه شد. این بازی در ژانر shoot 'em up و مد تک نفره طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 22/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.