نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 02 مرداد 1396
ساعت 12:17

بازی Assassin’s Creed Origins و پویایی کمانداران اسب سوار

5 از 5

باز هم اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Origins ارائه شد

هر چه اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Assassin’s Creed Origins به گوشمان می‌رسد، هیجان زده تر می‌شویم. اینطور که پیداست در طراحی بازی Assassin’s Creed Origins از ویژگی های بازی هایی چون The Witcher 3 در زمینه گیم پلی پیشامدی و پویایی استفاده شده است و همواره اطلاعات جدیدی که در مورد این بازی ارائه می‌شوند بر این موضوع دلالت دارند که این ویژگی ها احتمالاً نقاط قوت بازی هستند. هم اکنون اطلاعات جدیدی به دستمان رسیده است.

کارگردان بازی  Assassin’s Creed Origins آقای Ashraf Ismail اخیراً به سؤالات طرفداران در صفحه توییتر پاسخ داده است. یکی از طرفداران سؤالی در مورد NPC هایی که کمانداران سواره بر اسب هستند پرسیده و اینکه آیا شرایط و پیشامدهای آنها به صورت پویا خواهد بود یا از قبل بر اساس نمایشنامه تعیین شده است. آقای Ashraf Ismail این موضوع را تأیید کرده که رفتار و عملکرد کمانداران اسب سوار کاملاً پویا خواهد بود و شرایط آنها بر مبنای اتفاقاتی که برای آنها و در اطراف آنها می‌افتد تغییر خواهد کرد.

 همچنین آقای Ashraf Ismail در پاسخ به سؤال دیگری این موضوع را تأیید کرده که به محض انجام و اتمام مرحله مقدماتی بازی، امکان ارتقاء کامل کاراکتر و مهارت های او تا حداکثر سطح ممکن تعیین شده برای آن وجود خواهد داشت و این موضوع متضمن تکمیل و اتمام همه مأموریت ها نمی‌باشد. بنابراین با توجه به این ویژگی، گیمر در این بازی اساساً از آزادی عمل کامل برخوردار است و می‌تواند هرکاری که بخواهد انجام دهد و هرکجا که بخواهد برود؛ همچنین گیمر می‌تواند کاراکتر خود را هر طور که می‌خواهد سفارشی سازی نماید. بعلاوه آقای Ismail در پست دیگری اعلام کرده که مبارزه دست به دست (مبارزه با دست خالی و بدون هر سلاحی و از نزدیک با دشمن) نیز در این بازی طراحی خواهد شد.

بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه خواهد شد.

م.حافظ | اخبار | 24/07/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.