نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 09 مرداد 1396
ساعت 16:34

ویدئوی گیم پلی بازی Knack II

4.5 از 5

ویدوی جذاب و دیدنی از گیم پلی بازی Knack II

طی مراسم برگزار شده توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment در Ani-Com & Games هنگ کنگ، ویدئوی جدیدی از گیم پلی بازی Knack II به نمایش در آمد که می‌توانید در پایان متن آن را مشاهده کنید.

در آن مراسم بخشی از گیم پلی co-op (مشارکتی) به نمایش در آمد و در واقع 2 نفر به صورت زنده نسخه ای آزمایشی از این بازی را تجربه می‌کردند. این بخش از گیم پلی از صحنه صومعه Eva آغاز شده و تا خیابان های روستای مجاور ادامه دارد.

در این ویدئو، مبارزه با دشمنان مختلف نمایش داده شده است. همچنین قهرمانان بازی باید در طی این مسیر از موانع و مشکلات موجود در سر راهشان عبور کنند. بعلاوه منطقه های اسرارآمیز و مرموزی نیز وجود دارند که در آنها صندوقچه های جواهر جای داده شده است. همچنین در این ویدئو می‌توان بخشی از صحنه های جذاب و زیبا و همینطور مبارزه ای مشارکتی توسط دو گیمر با دشمنان را مشاهده کرد.

بازی Knack II دنباله بازی Knack (عرضه شده در سال 2013 برای PlayStation 4) می‌باشد که در ژانر اکشن پلتفرم طراحی شده است. این بازی قرار است در تاریخ 5 سپتامبر 2017 (14 شهریور) در امریکای شمالی و 6 سپتامبر (15 شهریور) در اروپا، انحصاراً برای PS4 عرضه گردد.

م.حافظ | اخبار | 31/07/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.