نویسنده: احسان ناخدا شنبه، 14 مرداد 1396
ساعت 11:43

شایعه: The Last of Us Part 2 در شهر سیاتل اتفاق می‌افتد

5 از 5

ممکن است اتفاقات The Last of Us Part 2 در شهر سیاتل جریان داشته باشد

مدتی قبل پستی در وب‌سایت Reddit ارسال شد که قصد داشت با دلایل کافی مردم را متقاعد کند که بازی محبوب و پرطرفدار The Last of Us Part 2 در شهر سیاتل ایالت واشنگتن اتفاق می‌افتد. این پست مقایسه‌ای بین تریلر بازی و کانسپت‌آرت‌ها با شهر سیاتل انجام داده که شباهت‌هایی بین هر یک دیده می‌شود. اولین پست این تاپیک، تابلوهای خیابان و Parking meters را هدف قرار داده که شباهت‌ بی‌نظیری بین آن‌ها وجود دارد.

طرح مفهومی بازی

concept art 1

مقایسه با شهر سیاتل

comparison 1 1 685x428

چند ماه بعد پستی در آن تاپیک ارسال شد که ساختمان‌های بازی را با شهر سیاتل مورد مقایسه قرار می‌داد. همچنین، شباهت‌ زیادی بین پوشش گیاهی تریلر TLOU Part 2 و پوشش گیاهی شهر سیاتل وجود دارد. این گیاهان معمولا در حوالی و داخل شهر سیاتل رشد می‌کنند.

مقایسه ساختمان‌ها

comparison 2

مقایسه پوشش گیاهی

comparison 3

comparison 4

و پستی که اخیرا ارسال شده است، در مورد مقایسه ساختمان‌هایی است که در پس‌زمینه طرح‌های‌مفهومی بازی وجود دارد. بار دیگر با مقایسه این تصاویر به این نتیجه میرسیم که این حد از شباهت بعید است به طور اتفاقی رخ داده باشد. علاوه بر این، دو ساختمانی که با یکدیگر مقایسه شده‌اند، در دنیای واقعی تنها چند بلوک از یکدیگر فاصله دارند!

طرح مفهومی بازی

concept art 2

مقایسه با شهر سیاتل

comparison 5

comparison 6

در شماره اول دیدیم که الی و جول در طول داستان به شهر‌های مختلفی مهاجرت کردند. آن‌ها ماجراجویی خود را از شهر آستین (در ایالت تگزاس) به بوستون آغاز کردند و در ادامه از ماساچوست به پیتسبورگ، پنسیلوانیا به جکسون، وایومینگ به بولدر و کلرادو به یوتا سفر کردند. بنابراین اگر تیم سازنده بخواهد رویه‌ای که در نسخه اول آغاز کرد را ادامه دهد، در این شماره ما باز هم شاهد شهرهای بیشتری خواهیم بود و این مقایسه‌ها به علت شباهت زیادی که به تریلر بازی دارند، تصادفی نیستند.

The Last of Us Part II مدتی است که برای پلتفورم PS4 در دست ساخت است و انتظار می‌رود در سال 2018 یا 2019 روانه بازار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.