نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 19 مرداد 1396
ساعت 13:05

عرضه Absolution DLC بازی Infinite Warfare برای همه

0 از 5

Absolution DLC بازی Infinite Warfare برای Xbox One و PC و PS4 هم اکنون در دسترس می‌باشد

سومین DLC بازی Call of Duty: Infinite Warfare پس از اینکه مدتی انحصاراً بر روی PS4 در دسترس قرار داشت سرانجام برای Xbox One و PC ارائه گردید. هم اکنون تمامی کاربران بر روی همه پلتفرم ها می‌توانند بسته نقشه Absolution را دانلود نمایند. Absolution چندین مرحله جدید و همچنین یک فصل جدید در بخش زامبی به این بازی اضافه می‌کند.

این نقشه زامبی، بزرگترین و گسترده ترین طراحی در Absolution DLC می‌باشد و Attack of the Radioactive Thing نامیده شده است. فصل جدید Attack of the Radioactive Thing از فیلم های هیولایی دهه 1950 الهام گرفته و در آن از صداپیشگانی چون آقای Barinholtz و خانم Cassandra Peterson استفاده شده است. کمپانی اکتیویژن اظهار داشته است:

«گیمرها در مقابل گروه جدیدی از دشمنان زامبی در یک شهر ساحلی غارت شده به مبارزه خواهند پرداخت؛ آزمایشات علمی در این منطقه باعث تبدیل ساکنین به زامبی های گوشت خوار شده است که یک تهدید بیولوژیکی (زیستی) برای این شهر محسوب می‌شوند.»

همچنین این DLC چهار نقشه جدید به این بازی اضافه می‌کند. اولین نقشه Bermuda نام دارد که شهری از کلبه های قدیمی و فقیرانه است و در اطراف بقایای یک کشتی شکسته ساخته شده است. نقشه Permafrost یک نقشه پر جمعیت است که در منطقه ای سرمازده و یخی قرار دارد. نقشه Fore یک زمین بازی گلف است که شامل جنگل های سحرآمیز و دیوارهای قلعه ای مرتفع می‌باشد. آخرین نقشه Ember است که درواقع بازسازی شده نقشه Resistance از بازی Modern Warfare 3 می‌باشد.

علاقه مندان می‌توانند بسته نقشه Absolution را با قیمت 15 دلار دانلود کنند؛ اما کسانی که سیزن پس 50 دلاری بازی را خریداری کرده باشند این بسته را رایگان دریافت خواهند کرد.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare عنوانی در ژانر شوتر اول شخص می‌باشد که در اواخر سال 2016 برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

call

call

call

call

call

call

call

call

call

م.حافظ | اخبار | 10/08/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.