نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 31 مرداد 1396
ساعت 15:45

تاریخ عرضه و هدایای پیش خرید بازی The Crew 2

0 از 5

تاریخ عرضه و هدایای پیش خرید کنندگان بازی The Crew 2 اعلام شد

کمپانی یوبیسافت در مراسم Gamescom 2017 ، تاریخ عرضه و همچنین هدایای پیش خرید بازی The Crew 2 را اعلام کرد. قرار است این بازی ریسینگ در تاریخ 16 مارس 2018 (25 اسفند 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در سراسر دنیا عرضه گردد.

البته کسانی که می‌خواهند بازی را زودتر از این زمان تجربه کنند باید خوشحال باشند زیرا نسخه بتا قبل از عرضه رسمی این بازی ارائه خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند از طریق این آدرس برای نسخه بتا ثبت نام کنند.

در بازی  The Crew 2 می‌توانید در فضای باز امریکا که برای ورزش های موتوری آماده سازی شده، رانندگی کنید. در این بازی علاوه بر ماشین ها، می‌توانید راندن قایق ها و هواپیماها را نیز تجربه کنید در اینجا 4 دسته بندی اصلی موتوری وجود دارد: مسابقه در خیابان، در زمین های ناهموار (آف روود)، حرفه ای، و موج سواری. هر یک از این دسته بندی ها دارای تنظیماتی از لخاظ انتخای «عمق» و «انواع متفاوتی از وسایل نقلیه» هستند.

می‌توانید شرایط بازی را میان رانندگی زمینی، هوایی و آبی تغییر دهید و یوبیسافت این ویژگی را Fast Fav نامیده است. مثالی که یوبیسافت در این باره می‌زند این است که شما می‌توانید با ماشین بر روی پل Golden Gate Bridge در سان فرانسیسکو رانندگی کنید و در آن هنگام شرایط را به راندن یک قایق درون آب تغییر دهید. اگر بتوانید بواسطه موج به هوا دسترسی پیدا کنید در آن هنگام می‌توانید راندن هواپیما را آغاز کنید.

همانطور که ممکن است حدس بزنید هدایای مربوط به پیش خرید بازی The Crew 2 شامل خودروهای اضافی خواهد بود. بعلاوه پیش خرید کنندگان این بازی می‌توانند در روز 13 مارس (22 اسفند) این بازی را تجربه کنند یعنی 3 روز قبل از عرضه رسمی بازی. نسخه گلد این بازی (Gold edition) نیز در راه است و شامل سیزن پس بازی، هدایای دیگر و همچنین دسترسی در روز 13 مارس (22 اسفند) به بازی می‌باشد.

•    پیش خرید کنندگان هر یک از ورژن های The Crew 2 بسته Legendary Motors Pack که شامل ماشین Mercedes-AMG C 63 Touring Car 2016 و ماشین Harley-Davidson Iron 883 2017 می‌باشد را بعنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

•    نسخه دیلاکس (Deluxe Edition) با قیمت 70 دلار همراه با بسته Legendary Motors Pack و بسته Motorsports Deluxe Pack خواهد بود که شامل ماشین Ford F-150 Raptor Race Truck 2017 ، Abarth 500 2008 Monster Truck Edition ، هواپیمای Pilatus PC-21 و همچنین 3 تجهیزات منحصر به فرد برای کاراکتر شما می‌باشد.

•    نسخه گلد (Gold Edition) در تاریخ 13 مارس (22 اسفند) بازگشایی می‌شود و همراه با سیزن پس بازی، بسته Legendary Motors Pack و بسته Motorsports Deluxe Pack می‌باشد. ورژن دیجیتالی نسخه گلد قیمتی معادل 100 دلار دارد و ورژن فیزیکی آن (شامل کتاب فولادی) قیمتی معادل 110 دلار خواهد داشت.

م.حافظ | اخبار | 22/08/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.