نویسنده: احسان ناخدا سه شنبه، 21 شهریور 1396
ساعت 02:16

بازی Furi بیش از 3 میلیون نسخه فروش داشته است

4 از 5

بازی Furi از زمان عرضه خود بیشتر از 3 میلیون نسخه فروش داشته است

بازی استودیو The Game Bakers، یعنی عنوان Furi، زمان عرضه خود گیم‌پلی بسیار منحصربه‌فردی داشت. مبارزات شلوغ و درگیرکننده با باس‌فایت‌ها، سیستم hack-and-slash، دوئل و ... مواردی هستند که باعث شده این بازی بسیار خاص بنظر بیاید. حالا اخیرا سازندگان این عنوان در مصاحبه‌ای اعلام کردند که Furi توانسته در زمینه فروش بسیار موفق عمل کند.

Emeric Thoa کارگردان خلاق بازی و موسس استودیو در این گفت‌و‌گو اعلام کرد که این بازی تاکنون بیش از 3 میلیون نسخه به فروش رسانده است. Furi در ماه جولای سال 2016 برای PS4 و PC منتشر شد و پس از آن و در ماه دسامبر، برای کاربران Xbox One هم در دسترس قرار گرفت و با توجه به اینکه  بازی سبک بسیار خاص و درجه سختی دشواری دارد، اینآمار بسیار قابل‌توجه است.‌

جالب است بدانید که Thoa در این رابطه گفت: «این کمتر از چیزی است که ما انتظار داشتیم» ولی در آخر اعلام کرد که استودیو از این آمار «واقعا خوشحال» است. بازی Furi هم‌اکنون با قیمت 20$ برای پلتفورم‌های PC ,XB1 و PS4 در دسترس است. همچنین مدتی قبل یک بسته‌الحاقی جدید با نام One More Fight منتشر شد که یک باس‌فایت را به بازی اضافه می‌کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.