نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 10 مهر 1396
ساعت 20:29

میزان برق مصرفی Xbox One X و عدم ارائه اداپتور Kinect رایگان

0 از 5

اطلاعاتی پیرامون میزان برق مصرفی Xbox One X و عدم ارائه اداپتور Kinect رایگان منتشر شد

هنگامی که شرکت مایکروسافت Xbox One S SKU را عرضه کرد برای مدتی طولانی، اداپتورهای Kinect رایگانی را نیز همراه با هر سیستمی که فروخته می‌شد ارائه می‌کرد. اما آنها چنین کاری را در هنگام عرضه کنسول جدید Xbox One X انجام نخواهند داد. رئیس بازاریابی و بخش فروش Xbox در شرکت مایکروسافت یعنی آقای Aaron Greenberg اخیراً در صفحه توییتر به سؤالاتی پاسخ داده است. ایشان در پاسخ به احتمال ارائه اداپتورهای رایگان Kinect همراه با سیستم Xbox One X اظهار داشته که چنین کاری انجام نخواهد شد.

علاوه بر این موضوع، اطلاعاتی پیرامون مصرف برق کنسول Xbox One X و نحوه عملکرد آن در مورد بازی ها و برنامه ها نیز ارائه شده است. مسئول ارشد بخش برنامه ریزی و مدیریت محصول Xbox در شرکت مایکروسافت آقای Albert Penello در صفحه توییتر به سؤالاتی از این قبیل پاسخ داده است. ایشان این موضوع را تأیید کرده که مصرف برق کنسول Xbox One X بر مبنای نوع بازی و یا برنامه ای که روی آن اجرا می‌شود و میزان قدرتی که برای آن لازم است، تغییر می‌کند.

این بدین معنا است که هنگامی که سیستم در حداکثر سطح مصرف برق در زمان اجرای بازیها قرار خواهد داشت، مصرف برق در داشبورد یا در زمان استفاده از برنامه هایی از قبیل Netflix، به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود.

همانطور که می‌دانید کنسول Xbox One X در تاریخ 7 نوامبر 2017 (16 آبان 1396) عرضه می‌شود.

م.حافظ | اخبار | 02/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.