نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 12 مهر 1396
ساعت 15:10

بازی WWE 2K18 فاقد پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود

0 از 5

بازی WWE 2K18 فاقد قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود

اخیراً مشاجراتی پیرامون Loot cases موجود در بازی WWE 2K18 که توسط 2K Games در دست ساخت قرار دارد روی داده است. این Loot cases شامل حرکات، پول مجازی و قابلیت‌هایی جهت شخصی‌سازی سوپر‌استار یا شخصیت MyPlayer می‌شوند.

2K Games در بازی NBA 2K18 سطح جدیدی از پرداخت‌های درون برنامه‌ای را معرفی کرد و برخی معتقدند که وجود موارد بیشتری از این دست امری بی‌معنی خواهد بود.

با وجود تمام صحبت‌ها، اخیراً حساب رسمی توییتر بازی WWE 2K18 اعلام کرده است که این بازی شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نمی‌شود. بجای آن شاهد حضور Loot cases خواهیم بود که قابلیت استفاده در حالت Road to Glory و حالت آنلاین چند نفره را خواهند داشت. قابلیت خرید Loot cases با استفاده از پولی که در بازی بدست خواهید آورد امکان‌پذیر است.

با آنکه سازنده بازی بر عدم وجود قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای تاکید کرده است اما همچون عملکرد استودیوی Turn 10 با بازی Forza Motorsport 6، قابلیت اضافه کردن چنین امکانی در زمانی پس از عرضه بازی نیز امکان‌پذیر خواهد بود. اگر قرار نیست چنین قابلیتی در بازی WWE 2K18 وجود داشته باشد پس چرا سازنده آن بر عدم امکان استفاده از پول واقعی جهت افزایش پول درون بازی تاکید کرده است؟

بازی WWE 2K18 در تاریخ 21 مهر ماه برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. هنوز زمان عرضه نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوئیچ این بازی اعلام نشده است.

فرشاد | اخبار | 04/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.