نویسنده: فرشاد جمعه، 14 مهر 1396
ساعت 14:54

زمان انتشار محتوای Plains of Eidolon بازی Warframe اعلام شد

0 از 5

زمان انتشار محتوای Plains of Eidolon بازی Warframe برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها اعلام شد

اخیراً زمان عرضه بزرگ‌ترین محتوای بازی Warframe یعنی Plains of Eidolon به تاخیر خورد و تیم سازنده فرصت 10 روزه‌ای برای اعلام تاریخ انتشار جدید آن خواستند. اکنون بنظر می‌رسد که سازنده بازی زمانی را برای عرضه این محتوا مشخص نموده است. بازیکنان رایانه‌های شخصی، هفته آینده و بازیکنان کنسول‌ها در ماه نوامبر به این محتوا دسترسی خواهند داشت.

سازنده بازی زمان دقیق عرضه نسخه رایانه‌های شخصی در هفته آینده را مشخص نکرد و تنها از واژه «هفته آینده» در اطلاعیه خود استفاده نموده است. به‌روزرسانی جدید این بازی شامل محتویات جدیدی برای آن می‌شود که شامل یک فضای باز، کار مجدد برروی Focus، فعالیت‌های جدید، روسای بزرگ جدید نبردها و حتی یک Warframe جدید به نام Gara می‌شود.

برای دریافت Gara، باید از Market استفاده نمایید و سپس امکان تکمیل ماموریت‌های او وجود خواهد داشت.

«ربکا فورد» (Rebecca Ford) به عنوان مدیر روابط عمومی سازنده و همچنین به عنوان صداپیشه Lotus در مورد تاخیر پیش آمده در توییتر خود اعلام کرده بود:

برنامه داشتیم که در این هفته اقدام به انتشار این محتوا نماییم اما نیاز به زمان بیشتری برای اتمام برخی چیزها داریم. تنها یک سوال باقی می‌ماند و آن زمان انتشار جدید این محتوا است و در حال آماده شدن برای ارائه اطلاعات جدیدی در این مورد در اوایل هفته آینده هستیم.

فرشاد | اخبار | 06/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.