نویسنده: فرشاد جمعه، 21 مهر 1396
ساعت 04:50

به‌روزرسانی بازی Friday The 13th هم اکنون در دسترس است

4 از 5

به‌روزرسانی جدید بازی Friday The 13th محتوای جدیدی را به این بازی اضافه خواهد کرد

21 مهر ماه تاریخ انتشار نسخه‌های فیزیکی بازی Friday the 13th برای پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان خواهد بود و سازنده این بازی یعنی IllFonic، به‌روزرسانی جدیدی را برای این بازی در سبک بقا و ترسناک منتشر نمود. این به‌روزرسانی منجر به اضافه شدن محتویات جدیدی نظیر، یک نقشه، counselor و Jason خواهد شد و همچنین چند مشکل و باگ موجود را برطرف خواهد کرد.

نقشه و Jason اضافه شده از طریق این به‌روزرسانی، هر دو از چهارمین فیلم این بازی یعنی Friday the 13th: The Final Chapter گرفته شده‌اند. نقشه مورد نظر براساس خانه Jarvis و محوطه اطراف آن است. این به‌روزرسانی همچنین Mitch Floyd را به عنوان یک شخصیت جدید قابل انتخاب به بازی اضافه می‌کند. جهت باز کردن این شخصیت باید حداقل از لول 24 برخوردار باشید، این در حالی است که برای فعال نمودن Jason 4 نیاز به لول 44 است.

در کنار اضافه شدن نقشه و شخصیت‌های جدید، استودیوی سازنده اعلام نمود که این به‌روزرسانی مشکلاتی را در گیم‌پلی بازی برطرف خواهد کرد. سازنده باران را به عوامل آب و هوایی اضافه کرده است و اکنون در کلیه نقشه‌ها با آن روبرو خواهید بود. آسیب‌رسانی The Thick Skinned نیز در کلیه حالت‌ها کاهش یافته است و اکنون کلیه counselorها قادرند تا همدیگر را جهت جلوگیری از سد کردن راه هل دهند.

بازی Friday the 13th هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است و در تاریخ 21 مهر ماه شاهد عرضه نسخه فیزیکی آن برای دو کنسول گفته شده خواهیم بود.

جهت مشاهده جزئیات کامل به‌روزرسانی منتشر شده به لینک منبع مراجعه کنید.

فرشاد | اخبار | 13/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.