نویسنده: فرشاد یکشنبه، 23 مهر 1396
ساعت 02:12

نینتندو از آموخته‌های خود پیرامون کنسول Wii U می‌گوید

0 از 5

درس‌هایی که شرکت نینتندو از شکست کنسول Wii U گرفت

شرکت نینتندو دوره فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. آن‌ها از شکستی که با کنسول Wii U بدست آوردند به موفقیت بی چون و چرای کنسول نینتندو سوئیچ رسیدند که در حال حاضر میزان فروش سریعتری را نسبت به سایر کنسول‌های آن‌ها داشته است که با حمایت بازیکنان و سازندگان مختلف در سراسر جهان مواجه شده است.

بسیاری از موفقیت‌هایی که نینتندو سوئیچ بدست آورده است مدیون بررسی‌های نینتندو پیرامون اشتباهاتی است که در مورد کنسول Wii U صورت داده است. براساس گفته آن‌ها، یکی از این درس‌ها مربوط به بازی‌های first party بوده است. در صحبت با Business Insider، معاون بازاریابی شرکت نینتندو یعنی Doug Bowser اعلام کرد که با در اختیار داشتن خط تولید ثابت بازی‌های first party (بجای عرضه یکمرتبه آن‌ها در زمان عرضه) نینتندو اطمینان حاصل کرد که محبوبیت کنسول خود را حفظ خواهد کرد. او گفت:

در ارتباط با کنسول Wii U، ما زیاده‌روی در زمینه عرضه بازی‌ها داشتیم و سپس برای مدت زمان طولانی هیچ عنوان جدیدی عرضه نشد. در ارتباط با تولیدات first-party، ما عملکرد حساب شده‌ای پیرامون نینتندو سوئیچ داشته‌ایم. این کنسول همزمان با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild عرضه شد که مشخصاً با موفقیت خوبی همراه بود و منجر به محبوبیت این کنسول و فرانچایز میان مردم شد. در ادامه با اقدام به انتشار Mario Kart نمودیم.

در واقع شرکت نینتندو از زمان عرضه کنسول سوئیچ، ضربان متناسبی را برای انتشار بازی‌ها در نظر گرفت و می‌توان گفت که در هر ماه با یک عنوان انحصاری سوئیچ روبرو بوده‌ایم. اینکار منجر به تمجیدات بازیکنان و استواری فروش این کنسول شده است و در نتیجه، افراد و سازندگانی که بدلیل عملکرد بد کنسول‌های پیشین این شرکت، از آن‌ها قطع امید کرده بودند، بار دیگر بسوی آن‌ها شتافتند.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.