نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 27 مهر 1396
ساعت 18:49

جزئیات جدیدی در مورد نسخه‌های PC و Xbox One بازی PUBG اعلام شد

0 از 5

سازنده بازی PUBG جزئیات جدیدی را در مورد نسخه‌های مختلف آن ارائه نمود

بازی PUBG را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال نامید در نتیجه اعلام تاریخ عرضه آن یک رویداد مهم تلقی می‌شود (این بازی در حال حاضر بصورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان قرار دارد.). همچنین توجه به نسخه Xbox One آن یک بحث قابل توجه بنظر می‌آید چراکه مایکروسافت بدنبال پیروزی در جنگ کنسول‌ها است.

در پست جدیدی که در صفحه استیم بازی ارسال شده است، سازنده آن یعنی استودیوی Bluehole جزئیات جدیدی را در مورد برنامه‌ خود برای این بازی به اشتراک گذاشت. در حال حاضر تمرکز کامل آن‌ها برروی نسخه نهایی بازی معطوف شده است که برای PC منتشر می‌شود. تیم سازنده همچنین برروی نسخه Xbox One این بازی کار می‌کند که از طریق برنامه Xbox Preview در دسترس خواهد بود. این استودیو اعلام کرد:

در ارتباط با نسخه PC ما تمرکز خود را برروی بهترین کاری که می‌توان برای آن صورت داد معطوف کرده‌ایم، ما برنامه‌ای جهت ارائه به‌روزرسانی برای سرورهای لیو این بازی بجز در این هفته نداریم. قابلیت‌هایی نظیر غواصی و بالا رفتن وجود دارند که تاثیر زیادی برروی بازی دارند بنابراین نیاز به بررسی آن‌ها در حدود یک ماه داریم. حدود 3 بار اقدام به اجرای سرورهای تست خواهیم کرد.

در حال حاضر هیچگونه تاریخ عرضه‌ای برای هیچیک از نسخه‌های بازی اعلام نشده است. پیش از این استودیوی سازنده اعلام کرده بود که تا پیش از سال 2017 علاقه به انتشار هر دو نسخه بازی دارد، باید امیدوار بود که چنین چیزی لااقل برای یکی از نسخه‌های بازی بوقوع بپیوندد.

بازی PUBG هم اکنون از طریق دسترسی زودهگام استیم در دسترس قرار دارد.

فرشاد | اخبار | 19/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.