نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 26 فروردين 1393
ساعت 10:06

Shuhei Yoshida اعلام کرده که 2 بار توسط نینتندو از شبکه ی مجازی Miiverse بن شده :)

5 از 5

فکر نمیکنم کسی با پلی استیشن و یا حتی سونی آشنائی داشته باشه ولی آقای Shuhei Yoshida رو نشناسه . رئیس بخش استودیو های سونی در گفتگوئی که با معمار ارشد پلی استیشن 4 یعنی Mark Cerny داشته به این مورد اشاره کرده که توسط نینتندو از انجمن این شرکت و همینطور جامعه ی مجازی کاربران این شرکت یعنی MiiVerse بن شده . جالب اینجاست که این اتفاق نه یک بار بلکه 2 بار افتاده .

"بار اول به خاطر این بود که من اکانت توییترم رو داخل پروفایلم داشتم و این برخلاف قوانین بود . بار دوم هم به خاطر این بود که نوشتم I Love PS . شما نباید از جملات تبلیغاتی داخل نوشته هاتون استفاده کنید و خوب ، نینتندو هم فکر کرده بود منظور من از PS پلی استیشن هست که دقیقا هم منظور من همین بود ."

همچنین یوشیدا در مورد کارکردنش با آقای Ken Kutaragi هم صحبت هائی کرده . مردی که همه ایشون رو به عنوان پدر پلی استیشن میشناسند .

 کار کردن با یک افسانه غالبا کار دشواری بود چرا که به طور غیر منتظره و به یکباره مسیر حرکت و تفکرات و همینطور دستوراتش رو در عرض چند روز به طور کامل عوض میکرد . اما یوشیدا به یاد داره که در موارد نادر توسط این مرد مورد تحسین قرار گرفته .

" من 2 بار توسط Ken مورد تحسین قرار گرفتم . وقتی با همکارانم در مورد این موضوع صحبت کردم با تعجب گفتن 2 بار ؟! خیلی زیاده "

این حس خوبی به مخاطب میده که احساس کنه فردی به این اندازه موفق هم یک انسانه که با سعی و تلاش به این نقطه رسیده .

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.